Had ik maar eerst naar een aantal recensies gekeken, had ik mij een hele hoop ellende kunnen besparen want zo te zien zijn de gemiddelde ervaringen gewoon slecht, dus nog even een hallucinante ervaring toevoegen.Ik bestel dus online een diepvrieskast voor een totaal bedrag van 589,- € plus 19,- € leveringskosten. Op vrijdag 03/05/2024 wordt de (beschadigde) diepvries hier afgezet en krijg ik te horen dat ik die 4 uur moet laten staan alvorens die aan te sluiten. Diezelfde vrijdag avond rond 19h steek ik de stekker in het stopcontact zodat die op zaterdag 04/05 voldoende koel zou zijn om 50 kg vers vlees in te vriezen. Op zaterdag morgen omstreeks 8h meet ik een binnentemperatuur in de diepvrieskast van PLUS 10°C en bel dus naar de klantendienst (of zo noemen ze het toch) die eigenlijk helemaal geen klantendienst is. De vrouw aan het andere einde van de lijn verteld mij dat ze op maandag 06/05 een technieker gaat langs sturen. Met enige verbazing vroeg ik al, wat precies die technieker verondersteld is te komen doen en ik kreeg het antwoord: kijken. Eigenlijk had ik toen al kunnen weten met wat voor soort bedrijf ik te maken heb maar helaas was het kwaad geschied want mijn aankoopbedrag ben ik al lang kwijt, niet waar? Dus moet ik wel meedraaien in een soort nooit eerder gezien spelletje.En ja hoor, op maandag 06/05 komen dus twee technici mijn huis binnen gewandeld, tot in de berging, ze kijken naar de diepvriezer en zeggen: mevrouw, we kunnen hier niets komen doen. Ik krijg een afgetekend bonnetje en de raad om nog twee uur te wachten en als die dan nog niet werkt, moet ik opnieuw na die zogenoemde klantendienst bellen.Zo gezegd, zo gedaan..... Na 12 minuten van de kast naar de muur gestuurd te worden, krijg ik te horen dat ik op dinsdag ochtend naar de 'klachtendienst' mag bellen. Dit niet zonder eerst gevraagd geweest te zijn of ik wel wist hoe ik die diepvriezer in gang moest zetten. Dit is volgens mij aan onkunde en hoogmoed amper te toppen.Dat sommige mensen toestellen bestellen die ze wel degelijk nodig hebben, zal Vanden Borre een zorg wezen, hebben ze namelijk niets mee te maken. Je mag als klant meedraaien in hun mallemolen van procedures en andere en ik ben ondertussen wel nieuwsgierig of hier ooit een oplossing voor zal komen zonder dat ik mijn aankoopbedrag gerechtelijk moet terugvorderen. Tenslotte is de klant geen bank waar een bedrijf geld kan 'lenen' zonder daar ook wel WERKENDE goederen voor te leveren. En dan zwijg ik nog over de vernederende manier van doen door te veronderstellen dat de klant niet in staat is een diepvriezer aan te sluiten.Ik ben hoe dan ook sprakeloos en zal nooit nog iets bij dit bedrijf kopen, beter nog: ik zal ook iedereen die ik ken waarschuwen want dit soort ervaring kan je echt wel missen!