Beste,
Betreft DB10093
In september 2022 hebben wij via Soly zonnepanelen en een batterij laten installeren. Zowat alles liep mis.
Panelen werden ondeskundig geplaatst waardoor 4 van de 9 panelen niet rendeerden.
De batterij werkte en werkt nog steeds niet
Het dak werd beschadigd met waterschade tot gevolg.
Na veel mails ( waarop meestal niet werd gereageerd ) en veel telefonische contacten ( als we het geluk hadden dat er iemand bereikbaar was) zijn we zover dat de panelen werken sinds maart 2024 ! Halleluja !
Voor de batterij hebben jullie uiteindelijk op 25 juni een vervangstuk geleverd met de belofte dat de technieker op 3 juli het nodige zou komen herstellen. 3 juli … heel de dag tevergeefs gewacht … geen technieker gezien … meerdere keren tevergeefs getracht jullie telefonisch te bereiken … bericht ingesproken …gemaild … een klacht gestuurd via jullie eigen klachtenformulier …weer getracht te bellen …. ?!?!
Mijn trukkendoos is helemaal leeg. Geen idee wat we nog meer kunnen doen om iemand te kunnen bereiken bij jullie.
Wat verwachten wij van jullie ? … Niet veel.
Een technieker die onze batterij kan laten doen waarvoor we ze gekocht hebben en dit binnen een redelijke termijn, laat ons zeggen uiterlijk eind augustus … van dit jaar wel te verstaan.
Bijkomend hadden we ook graag een vergoeding voor de geleden waterschade. Jullie geloven het misschien niet maar ook van jullie verzekeraar NUL reactie.
Alle mails, telefonische contacten, niet nagekomen beloftes, foto’s en schadebestek kunnen jullie terug vinden in het klantendossier … hopelijk !
Er moet toch IEMAND te vinden zijn die een afspraak kan inplannen met een bekwame technieker EN die kan opvolgen of de afspraak ook nagekomen wordt.
Wij danken jullie bij voorbaat