Terug

Niet werkende Arlo Camera

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Verisure

26/05/2022

Geachte,Ten einde raad wil ik het nog langs deze weg proberen om een oplossing te vinden om de problemen met mijn Arlo camera opgelost te krijgen. De firma Verisure houdt ons aan maanden aan het lijnte met dit probleem. Bij installatie in November werkte de camera ongeveer 6 weken vrij goed. Vanaf we zelf de eerste keer moesten opladen begonnen de problemen. Het ene filmpje na het andere zonder dat er iets was en hetzelfde probleem met talloze bewegings waarschuwingen. Met als gevolg batterij op 1-2 dagen leeg telkens. Probleem gemeld via de persoon die de installatie gedaan had en na ongeveer 1,5 week kwam die terug langs om nieuwe camera te plaatsen om het probleem op te lossen. Deze camera werkte 2 dagen goed en toen begon alles opnieuw zoals bij de eerste camera. De de installatie technieker gebeld die een paar aanpassingen vanop afstand deed maar al snel bleken die niet te helpen. Toen werd me aangeraden om via Versisure Brussel te gaan. Daar zouden experts van de Arlo camera het probleem wel oplossen. Na een paar telefoontjes waar niet anders gebeurde dan doorverbinden, mij aan het lijntje houden kregen wij dan toch iemand te pakken om een afspraak te maken om het probleem ter plaatse op te lossen. De technieker(expert arlo camera) zou 10 dagen erna komen. Dat gebeurde ook en na 15 min tokkelen op een tablet werdt er gezegd dat er batterij besparende aanpassingen gedaan waren en het terug oke zou zijn. Niet dus vrij wel direct begonnen de problemen terug. Na nog is vanop afstand aanpassingen gedaan te hebben bleef het probleem steeds aanhouden. Dan nog maar is terug naar Verisure Brussel bellen zeker. Na talloze mails, telefoontjes van doorverbinden naar verkeerde personen, paraplu s open trekken en mensen die niet terug bellen. Toch nog is iemand aan de telefoon gekregen om een nieuwe afspraak te maken 10 dagen later voor een andere technieker die zou langskomen. Bij dat telefoon hebben wij ook de vraag gesteld voor een compensatie voor het niet werken van de camera. Dat ging bekeken worden. En na weer reeks telefoontjes werd ons meegedeeld dat er een compensatie was van 31 euro voor de 5 maanden dat de camera niet werkte. Nu na het 3 de bezoek van de techniecker op 25 mei het probleem nog steeds niet opgelost is en we weer geen contact met de juiste personen krijgen. Beloftes om terug te bellen worden weer niet nagekomen zijn we echt ten einde raad. Dreigen met deurwaarder bij een niet of laattijdige betaling dat kunnen ze. Ondertussen is het volledige bedrag betaald zo als ze zelf zeggen maar bleven brieven van de deurwaarder komen. Zou nu moeten opgelost zijn hopen we. Wij hebben voor Verisure gekozen voor de combinatie met de camera maar hun camera werkt niet en blijkbaar zit al het geld van de firma in de reclame filmjes en niet in een goede kwaliteit van producten en bekwaam personeel. Maar nog steeds werkt mijn camera niet en wordt er niets gedaan om het probleem op te lossen. Wat kan hier eindelijk aan gedaan worden in verband met camera en compensatie want een compensatie van 31 euro is geen compensatie maar gewoon een terechte terug gave van de maanden dat de camera niet werkte?????? Want Verisure begint stilletjes Veridure te worden.MvgAlain CatryKlantnummer: 12189664

Berichten (1)

Verisure

Naar: A. C.

31/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform