Terug

Niet werkend alarmsysteem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Verisure

27/09/2022

Beste,Na het versturen maar onbeantwoord blijven van het ingevulde contactformulier mocht ik nog steeds geen feedback ontvangen.Ik zal nogmaals herhalen:Ik kocht bij jullie een alarmsysteem aan.Nu blijkt dat sinds 24 januari het alarm niet werkt zoals het moet...het deurcontact staat sinds 24 januari op openDaar ik niet bij regelmaat ga kijken in de app of alles oké is ga ik ervan uit dat het systeem bij inschakelen dan ook effectief is ingeschakeld. Zeker na de mondelinge mededeling dat het alarm is ingeschakeld.Nu blijkt dat dit niet zo is en het systeem dus niet werkt.Hier kwam ik per toeval op uit bij enkele vakantie waarbij de buurvrouw voor de kat kwam zorgen.Ik had het alarm systeem ingeschakeld bij vertrek en de dag nadien kwam de buurvrouw gewoon binnen en geen alarm dat in werking ging. (ter verduidelijking had ik vergeten welden dat het alarm actief was)Geen medling geen activatie niks aan de hand.U begrijpt dat ik met deze situatie niet blij ben want indien het indringers waren kon men hele inboedel weggehaald worden zonder enig probleem.Laat dat nu net het doel van een alarm zijn.Na nazicht in de app of ik iets gemist had zag ik dat het deurcontact van de voordeur dus op geopend blijft staan tot op heden.Zelfs na het vervangen van de batterijen geen melding geen telefoon helemaal niks.Ik stel me dus wel degfelijk de vraag waarom ik nu 48,98€ /maand betaalde voor een systeem dat niet werkt.Ik stelde ook de vraag voor een tegemoetkoming van de abonnementsgelden sinds 24 januari.Dit systeem blijkt nu ook niet eens autonoom te werken maar kan enkel geactiveerd worden als er een abonnement is genomen met de meldkamer.Dus meer dan 1000€ aankoop voor een systeem waar je dan sowieso een meldkamer abonnement moet op nemen???Wat dan als ik deze abonnementsgelden niet meer wil betalen? Nemen jullie de apparaten terug over? Aangezien niemand hier nog iets mee is. Dit zou beter verhuurd worden ipv verkocht.Als hier geen tegemoetkoming op volgt zal ik ook stoppen met betalen en abonnement opzeggen.Dit is alles behalve een correcte manier van werken.Een zéér nalatige service en kulsysteem als je bij inschakelen te horen krijgt dat het systeem in ingeschakeld maar niet werkt.Dit zou niet mogen kunnen zodat je als eigenaar weet dat er een probleem is.De verkoopster van mijn systeem is heel professioneel geweest bij verkoop en heeft me zéér degelijk en wel uitgelegd wat er allemaal kan en niet maar dit soort probleem kan ook zij niet voorzien.Zij heeft mij steeds bijgestaan en de nodige service gegeven.Door haar huidige rust na het moederschap kan zij nu beperkt bijstaan ( terwijl dit niet eens haar taak is )Ik zie graag jullie feedback tegemoet want dit laat ik anders wel escaleren via mijn raadsman.HoogachtendLieven

Berichten (1)

Verisure

Naar: L. V.

27/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform