Terug

niet volledig uitgevoerd groot onderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

T. A.

Naar: Auto5

07/11/2025

Beste, op vrijdag 31/10 had ik een afspraak bij auto 5 Hasselt. Deze afspraak had ik reeds online gekocht en gereserveerd op 12/11/24 omdat ik toen 15% korting had online. (toegevoegd online afspraak) Reeds toen had ik de dag erna telefoon van een werknemer van auto 5, ik ben niet meer zeker waarover maar ik heb toen ook mijn inschrijvingsformulier doorgemaild (foto naar mag508@auto5.be)naar hun om hun om hun vraag op te lossen, hierna is de afspraak handmatig opnieuw toegevoegd aan hun systeem (bewijs toegevoegd wb5459) Ik bied mijn wagen aan om 13:55 (ik teken niets ter plaatse maar dit doen ze zelf en ik zie dus ook niet wat ik erna in men mail wel zie, bijgevoegd afspraak 5457) In deze mail staat nl bij opmerkingen cng bougies niet te krijgen. om 1415 bel ik dus naar de zaak om dit aan te halen en we zouden dat bij afhalen bespreken aan de kassa. om 1713 krijg ik de sms dat de wagen klaar is om af te halen. eens aan kassa vinden ze blijkbaar mijn betaling niet terug in hun systeem en willen ze opnieuw dat ik 289€ betaal. na wat gezoek en niets te vinden willen ze erna dat ik het verschil betaal (nl 289 -245.65, dat is wat ik online betaald had voor de actie met korting) maar ik had dus alles al volledig betaald plus had ik niet gekregen waarvoor ik heb betaald heb nl bougies. Ik weiger dit dus en eis dat de eigenaar wordt gebeld. nadat de werknemer telefonisch contact had met de zaakvoerder is de rekening toch in orde maar krijg ik geen vergoeding voor de niet geleverde en dus niet geïnstalleerde bougies = teveel betaald voor niet geleverde/geplaatste stukken. (zit nl in het forfait) hierna moet ik dan ook zelf nog mijn auto nog van de brug buiten rijden, waarna ik een snelle controle doe. hierbij stel ik vast dat de pollenfilter eveneens niet is vervangen, hierop had ik een merkteken met het jaartal van installatie aangebracht en dus duidelijk merkbaar dat dit de oude filter was. Dit zit dus ook in het forfait en was niet geplaatst. ik ga dus opnieuw naar binnen om dit aan te halen , gaan ze deze halen uit de rek en heb ik deze dus ook zelf nog geïnstalleerd. volgende diensten en stukken zijn dus in 1ste instantie niet opgeleverd : normale prijs bougies 65,99 pollenfilter 23.99 maw had ik 89.98 teveel betaald maar niet gekregen wat in het forfait zit. De pollenfilter heb ik dus na het vaststellen wel gekregen en zelf gestoken. nadien merk ik ook dat ik nog steeds 1L ruitenwisservloeistof kan bijvullen (hetgeen dus ook in forfait zit, bijvullen vloeistoffen) enkel de koelvloeistof was wel aangevuld) ik weet dus nu niet of daadwerkelijk ook de luchtfilter/oliefilter/olie is vervangen) op dit moment wil de eigenaar van de auto 5 Hasselt dus niet tussenkomen na het toen 1ste gesprek met de werknemer tijdens ophaling. ik heb deze klacht ook ingediend op de auto 5site maar nog steeds geen reactie ontvangen! Ik stel voor dat ofwel de prijs van de bougies wordt vergoed(daar ik deze nog steeds moet vervangen) of deze toch worden nageleverd alen timmy

Bemiddeling door Testaankoop 21 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform