Geachte mevrouw/heer,
Op 26feb 2023 heb ik bij uw maatschappij met boekingreferentie OHTYMK geboekt van brussel naar nairobi (met als tussenstop cairo) met als vertrekdatum 19 oktober 2023.
U heeft mij in kennis gesteld van de annulering van deze vlucht via mijn egyptair platform en er werd mij geen enkel tevredenstellend alternatief geboden voor herroutering.
Overeenkomstig Europese wetgeving, wanneer de vlucht vertrekt vanaf een luchthaven van een EU-lidstaat of vanaf een luchthaven in een derde land naar een luchthaven van een EU-lidstaat, verzoek ik u mij een terugbetaling toe te kennen. Tot op heden heb ik nog geen volledige terugbetaling van het betaalde bedrag ontvangen, noch heb ik enige informatie ontvangen over wanneer en hoe ik het aan mij verschuldigde bedrag kan verkrijgen.
Ik verzoek hierbij om mij het resterende bedrag van 255.04 EUR terug te betalen. Gelieve mij dit bedrag binnen de 7 dagen te betalen door overschrijving op het bankrekeningnummer dat voor de boeking werd gebruikt.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Kopie van vliegticket
· Kopie van de annuleringsverklaring