Geachte heer/mevrouw,Ik wil graag een klacht indienen bij Test Aankoop over een aantal problemen die ik heb ervaren sinds ik in december een abonnement heb afgesloten voor OneUp for 5 + TV bij Telenet. Ondanks herhaalde pogingen om deze kwesties op te lossen, blijven ze voortduren en heb ik nog geen bevredigende oplossing ontvangen van Telenet.Allereerst wil ik aankaarten dat de Easy Switch-procedure voor het opzeggen van mijn abonnement bij Proximus niet volledig is nageleefd door Telenet. Ondanks herhaalde verzoeken om de procedure correct uit te voeren, blijf ik facturen ontvangen van Proximus voor internet thuis, hoewel mijn mobiele abonnementen zijn stopgezet. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice van Telenet om dit te melden, maar het probleem blijft bestaan.Bovendien ervaar ik sinds de activering van het abonnement bij Telenet verschillende technische problemen. De downloadsnelheid op mobiele apparaten is aanzienlijk trager dan verwacht, met een limiet van 24 Mbps, terwijl ik naar verwachting ongeveer 450 Mbps in 4G en 1 Gbps in 5G zou moeten halen. Daarnaast zijn er intermitterende WiFi-onderbrekingen thuis sinds 4 januari, wat een aanzienlijke impact heeft op het gebruik van mijn diensten.Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met Telenet om deze problemen op te lossen, maar tot op heden is er geen bevredigende oplossing gevonden. Ik verwacht dat Telenet deze kwesties serieus neemt en snel actie onderneemt om ze op te lossen.Daarnaast heb ik vandaag zelf contact opgenomen met Proximus om het abonnement voor internet thuis op te zeggen. Ik verzoek Telenet om de facturen die ik sinds 4 januari van Proximus heb ontvangen, te vergoeden, aangezien dit een direct gevolg is van het niet correct uitvoeren van de Easy Switch-procedure door Telenet.Als bijlage vindt u de factuur van Proximus voor de maand januari. Ik meld u dat de factuur voor de maand februari nog moet worden ontvangen, aangezien ik het abonnement halverwege februari heb opgezegd. Proximus zal deze factuur opnieuw moeten berekenen en mij deze later toesturen.Bedankt voor uw aandacht en medewerking. Ik kijk uit naar een spoedige oplossing voor deze kwestie.Met vriendelijke groet,Nadir