Geachte mevrouw, meneer, woensdag ontving ik een brief van een deurwaarder met betrekking tot openstaande facturen bij Engie ik heb onmiddellijk contact opgenomen, want dat bericht kwam als een totale schok.Ik had de betroffen facturen namelijk nooit ontvangen, en begreep daarom volkomen niet waar dit astronomisch bedrag vandaan kwam, en op basis van welke gronden een deurwaarder was aangesteld.Dit begrijp ik overigens nog steeds niet.Het betreft kosten in een appartement dat we verlieten in 2021. Engie heeft pas woensdagavond, na telefonisch contact, de facturen opgestuurd. Nu ik die — eindelijk — wel heb kunnen bestuderen, moet ik opmerken dat het gaat om minstens vier verschillende documenten die elk op een verschillende wijze, retroactief, kosten herberekenen in grotendeels overlappende periodes tussen 2019 en 2021 qua gebrek aan transparantie kan dat tellen.Bovendien lijkt de voornaamste factuur van — €479,90 ons een bedrag aan te rekenen dat we volgens Engie's eigen berekening terug zouden moeten krijgen.Ik zoek dringend opheldering over de inhoud van de facturen, de interest die me onmiddellijk, bij ontvangst van eerste bericht, werd aangerekend en op basis van welke gronden, precies, een deurwaarder werd aangesteld.Vriendelijke groet