Terug

Niet verwerkte retour waardoor openstaande rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: ZALANDO

21/02/2023

Beste,Ik bestelde op zalando op 22/12/22 een grote bestelling van 500 euro. Ik heb alles geretourneerd op 06/01/23. Er staat 1 broek van 42,69 euro openstaand en dus niet geretourneerd. Ik heb geen betalingsherinneringen via e-mail ontvangen. Ik kreeg 16/1/23 een brief in de brievenbus met openstaande bedrag van 42,69 en 5 euro boete. Ik bel naar de klantendienst van zalando met dat ik ALLES in het pakket heb geretourneerd en dat ik geen betalingsherinneringen via e-mail heb ontvangen. De medewerker zei dat het geen probleem was en dat ik een rechtsverklaring moest invullen en retourbewijs moet doormailen dat ik het degelijk retour gedaan heb. Nu krijg ik paar dagen erna een mail dat de desbetreffende dienst die hierover beslist dat het een negatieve beslissing is en het bedrag dus niet op 0 komt te staan. Ze doen dus alsof ik het gestolen heb. Ze blijven weigeren om het bedrag op 0 te zetten. Ik heb meerdere keren met de klantendienst gebeld. Ze blijven bij hun standpunt. Ze willen dat ik voor het artikel betaal terwijl ik het retour heb gedaan. Ik vind dit niet kunnen. Ik heb alles geprobeerd en zalando blijft bij hun standpunt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform