Terug

Niet vervullen van het contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: June

23/03/2022

Blijkbaar heb ik op 10 nov 2011 een wissel naar Luminus aanvaard. Logisch, want de wissel naar Eneco van 06-10-21 hebben jullie zelf geannuleerd omdat er een beter voorstel was (zou zijn) (alhoewel er staat dat ik het zou geweigerd hebben) (ik heb jullie e-mail nog die dat bevestigd)Ik heb echter nog geen enkele factuur van Luminus gezien, alleen de courante van Engie, zowel voor gas en elektriciteit.Bovendien worden mijn meterstanden NOG MAAR EENS NIET bijgehouden!!!!!Beste June, staan jullie op de rand van het failliet of gaan jullie nu weer een verhaaltje opdissen dat het soms “enkele” dagen kan duren eer alles verwerkt is?De optical character recognition voor iets zo simpel als cijfertjes lezen werkt al perfect sinds het jaar 2000 of zo. Ik kan het weten, want ik was als ingenieur ermee bezig!!!! En nog maar eens: ZET DE FOTO VAN DE VOOBIJE DAGEN ERBIJ!!!!!Het begint echt op mijn zenuwen te werken.KBC en Testaankoop steunen jullie. Ik vraag me af waarom.Ik ben lid van TA en klant van KBC.Ik denk dat ik beiden maar even ga contacteren…….Beter, ik zal KBC even in CC zetten. T-A werd via het online formulier met dezelfde inhoud gecontacteerd.T-A: Lidnr: 2595291-56KBC: gekend onder mijn naamMet steeds maar minder vriendelijke groeten,Ingmar Guillaume

Berichten (9)

June

Naar: I. G.

23/03/2022

Beste,We hebben je aanvraag goed ontvangen. We streven er naar om je vraag binnen de 3 werkdagen op te volgen.Met vriendelijke groeten,Team JuneDit e-mailbericht is een service van June.

I. G.

Naar: June

26/03/2022

Sorry Robin, 2 maal, maar dit is de enige mogelijkheid om T-A op de hoogte te houden.

June

Naar: I. G.

26/03/2022

Beste,We hebben je aanvraag goed ontvangen. We streven er naar om je vraag binnen de 3 werkdagen op te volgen.Met vriendelijke groeten,Team JuneDit e-mailbericht is een service van June.

I. G.

Naar: June

28/03/2022

Nog eentje via een PDF (kwestie van T-A op de hoogte te houden, Robin).We zijn nu 11 dagen verder.

June

Naar: I. G.

28/03/2022

Beste,We hebben je aanvraag goed ontvangen. We streven er naar om je vraag binnen de 3 werkdagen op te volgen.Met vriendelijke groeten,Team JuneDit e-mailbericht is een service van June.

June

Naar: I. G.

01/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

I. G.

Naar: June

01/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

June

Naar: I. G.

01/04/2022

Beste,We hebben je aanvraag goed ontvangen. We streven er naar om je vraag binnen de 3 werkdagen op te volgen.Met vriendelijke groeten,Team JuneDit e-mailbericht is een service van June.

June

Naar: I. G.

15/04/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Robin Jongenelen, 15 apr. 2022 10:12 CESTBeste,Bij deze willen we laten weten dat we zonet telefonisch contact hebben opgenomen met de heer Guillaume voor een open gesprek om alles even toe te lichten.Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen. We staan steeds klaar om je te helpen.Met vriendelijke groeten,Robin JongenelenJune Energy**Heb je een digitale meter?** Maak dan je meter slim met de June Dongle: s:www.june.energy/nl/dongle----------------------------------------------Klachtenbox, 2 apr. 2022 00:12 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van June.[22RGPM-99YE] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van June.[22RGPM-99YE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform