Blijkbaar heb ik op 10 nov 2011 een wissel naar Luminus aanvaard. Logisch, want de wissel naar Eneco van 06-10-21 hebben jullie zelf geannuleerd omdat er een beter voorstel was (zou zijn) (alhoewel er staat dat ik het zou geweigerd hebben) (ik heb jullie e-mail nog die dat bevestigd)Ik heb echter nog geen enkele factuur van Luminus gezien, alleen de courante van Engie, zowel voor gas en elektriciteit.Bovendien worden mijn meterstanden NOG MAAR EENS NIET bijgehouden!!!!!Beste June, staan jullie op de rand van het failliet of gaan jullie nu weer een verhaaltje opdissen dat het soms “enkele” dagen kan duren eer alles verwerkt is?De optical character recognition voor iets zo simpel als cijfertjes lezen werkt al perfect sinds het jaar 2000 of zo. Ik kan het weten, want ik was als ingenieur ermee bezig!!!! En nog maar eens: ZET DE FOTO VAN DE VOOBIJE DAGEN ERBIJ!!!!!Het begint echt op mijn zenuwen te werken.KBC en Testaankoop steunen jullie. Ik vraag me af waarom.Ik ben lid van TA en klant van KBC.Ik denk dat ik beiden maar even ga contacteren…….Beter, ik zal KBC even in CC zetten. T-A werd via het online formulier met dezelfde inhoud gecontacteerd.T-A: Lidnr: 2595291-56KBC: gekend onder mijn naamMet steeds maar minder vriendelijke groeten,Ingmar Guillaume