Beste PoppyOp 23-9-2019 krijg ik onderstaande mail van jullie. (Zie onder mijn mail.) Meteen die dag nog, om 19u, bel ik jullie om te melden dat ik op 23-9-2019 NIET met de Poppy wagen met nummerplaat 1TNX843 in Zaventem ben geweest. Uw collega bij Poppy bevestigde dit, en zei me dat hij het ging doorgeven zodat het bedrag van €15 NIET van de door mij opgegeven VISAkaart/kredietkaart zou gaan. Toch is het bedrag van de kaart gegaan. Dit heb ik gemerkt op 1-10-2019, en ik heb die dag dan ook terug contact met jullie opgenomen. Dit om 14u. De dame/uw collega van Poppy zei me dat ze dit meteen terug zou doorgeven zodat het bedrag van €15 zou teruggestort worden. Ook heb ik toen gevraagd me een bevestigingsmail te sturen, en die mail heb ik nooit gehad. Tot op de dag van vandaag heb ik de €15 nog niet zien verschijnen op de door mij opgegeven VISAkaart/kredietkaart. Hierbij leg ik dan ook klacht neer tegen Poppy, en ik zou graag dit bedrag van €15 meteen willen terugkrijgen door dit bedrag meteen op de door mij opgegeven VISAkaart over te schrijven. Dit schrijven wordt u verstuurd onder alle voorbehoud van rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met vriendelijke groetenDanja Druijve Van: Poppy - MobilityVerzonden: maandag 23 september 2019 16:38Aan: danja.druijve1@gmail.comOnderwerp: Poppy - interparking ZaventemHi! ??Bedankt om de Poppy wagen met nummerplaat 1TNX843 te gebruiken opinterparking Zaventem op 23/09/19!Ik heb zonet het bedrag van € 15 aangerekend op je kredietkaart, dezebetaling zal vannacht doorgaan.Aarzel niet ons te contacteren moest je nog verdere vragen hebben!Keep on rollin' ??Het Poppy-team