Gegevens: abonnementsformule: compleetlooptijd: 24 maandenstartdatum: 21 januari 2022betaalwijze: domiciliëring per maand: 23,83euroadres: Borstlap Paul, de dreef van hertebos 27, 2970 SchildeProbleem: communicatie met HLN-abonnementendienst- verplichte opzegging per telefoon: nr. 02 4542590 Na 6 pogingen van +/-20 min. nog steeds geen medewerker aan de telefoon gekregen:di 21/11/2023 - 9u50 - 21 min wachten aan telefoonwo 22/11/2023 - 9u05 - 15 min wo 22/11 /2023- 9u23 - 15 min do 23/11/2023 - 10u25 - 22 min vr 24/11/2023 - 14u25 - 20 min za 25/11/2023 - 10u20 - 13 min TOTAAL: 106 min. wachttijd- Op maandag 4 december2023: via website telefoonnummer gevonden : VOOR BESTELLEN EN OPZEGGEN nr.03 4040376Blijkbaar vergissing op de website, dit nummer is enkel voor bestellingen. Medewerkster wil mij niet voorthelpen.Omdat telefoneren niet gratis is en ik reeds 106 minuten tevergeefs gebeld hebben, stuurde ik op 5 december 2023 een e-mail naar de redactie met het verzoek de abonnementendienst te verwittigen dat ik mijn abonnement wil opzeggen vanaf 21 januari 2024, met vraag om bevestiging.RESULTAAT: tot op heden geen antwoord gekregen op mijn mail.Wat kan ik nu nog doen om tijdig mijn contract te beëindigen. Met groeten.