Terug

niet verkrijgen van voucher bij actie Wonderbox

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: WONDERBOX

22/12/2023

Beste, ik bestelde op 25/11/2023 via Wonderbox 3 boxen twv 63,84 euro. Bij de eindejaar actie krijg je bij aankoop van meer dan 45 euro 1 activiteit gratis. Ik kreeg eerst een foutmelding en nam contact op met de klantendienst die mij meldde ik via vivabox de voucher moest aanvragen en niet via Wonderbox? Voor verder mailverkeer moest ik deze referentie laten staan: ref:!00Db00JMp8.!500Sb01M6Km:refHet bestelnummer is: n°990100043776816Op 4/12 deed ik het nodige om de voucher in mijn mailbox te kunnen krijgen en kreeg ook op mijn scherm te lezen Gefeliciteerd! U ontvangt uw E-ticket binnenkort per email. Echter zijn we zoveel tijd later en ik kreeg nog steeds geen voucher toegestuurd. Dit was al kerstgeschenk bedoeld. Ik heb meermaals teruggemaild naar de klantendienst alsook een nieuwe melding gedaan. Normaliter beweren zij ten laatste binnen de 72u te reageren. Echter opnieuw geen gevolg meer. Spam werd ook grondig bekeken, niks terug te vinden. Ik voel mij bekocht. Ik had graag alsnog de gratis voucher voor een activiteit verkregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform