Beste, ik bestelde op 25/11/2023 via Wonderbox 3 boxen twv 63,84 euro. Bij de eindejaar actie krijg je bij aankoop van meer dan 45 euro 1 activiteit gratis. Ik kreeg eerst een foutmelding en nam contact op met de klantendienst die mij meldde ik via vivabox de voucher moest aanvragen en niet via Wonderbox? Voor verder mailverkeer moest ik deze referentie laten staan: ref:!00Db00JMp8.!500Sb01M6Km:refHet bestelnummer is: n°990100043776816Op 4/12 deed ik het nodige om de voucher in mijn mailbox te kunnen krijgen en kreeg ook op mijn scherm te lezen Gefeliciteerd! U ontvangt uw E-ticket binnenkort per email. Echter zijn we zoveel tijd later en ik kreeg nog steeds geen voucher toegestuurd. Dit was al kerstgeschenk bedoeld. Ik heb meermaals teruggemaild naar de klantendienst alsook een nieuwe melding gedaan. Normaliter beweren zij ten laatste binnen de 72u te reageren. Echter opnieuw geen gevolg meer. Spam werd ook grondig bekeken, niks terug te vinden. Ik voel mij bekocht. Ik had graag alsnog de gratis voucher voor een activiteit verkregen.