Terug

niet verkrijgen van onze plannen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: IXINA BELGIUM

05/10/2023

Beste,Wij kochten een woning met daarin een keuken van Ixina (de vorige eigenaar zijn tante heeft namelijk een filiaal in Aalst)Nu is het zo dat wij de keuken kleur niet mooi vinden of toch niet passend vinden bij ons interieur.Op de bis beurs werd ons vertelt dat met de code op de oranje sticker elk filiaal de plannen kan opvragen voor eventuele wijzigingen uit te voeren.Wij gingen dan ook naar Aalst niet wetende dat dit het filiaal van de tante van de vorige eigenaar was met de vraag om een offerte te krijgen om de fronten deels te vervangen ( ook dit was ons op de bis beurs verteld dat dit een optie was).Echter krijgen wij daar onmiddellijk bot en bruut het antwoord nee niet mogelijk.waarna vriendelijkheid verder ver zoek was.We besloten om door te rijden naar het filiaal te Wetteren waar we vriendelijk ontvangen werden en dit wel een mogelijkheid was we kozen handgrepen een kleur gaven alle gegevens die we hadden.Helaas vindt hun fabrikant geen keuken terug dus kan er ook geen offerte opgevraagd worden.Ondertussen contacteerde Aalst me waarvan we ondertussen ontdekten dat dit het filiaal is van de vorige eigenaar zijn tante.Plots was dit wel mogelijk maar wij willen zeker daar niet meer mee samenwerken.Waarop ze ons veel succes wenste maar aangaf haar plannen zeker niet door te geven.het filiaal van Wetteren nam ook contact met hun op en toen beweerde men plots dat de keuken van Oostende komt.Wij zouden gewoon graag verder kunnen gezien het financieel niet mogelijk is voor een nieuwe keuken te plaatsen en dat Wetteren de plannen van onze keuken in handen krijgt.Deze keuken is betaald en geplaatst dus ik denk dat wij het volle recht hebben om de plannen in handen te krijgen.Een architect weigert toch ook niet om de plannen van een huis mee te geven wanneer alles betaald is.

Berichten (3)

IXINA BELGIUM

Naar: J. V.

05/10/2023

Geachte Mevrouw Van de Velde,We bevestigen de goede ontvangst van uw email die onze beste aandacht heeft gekregen.Uw dossier heeft de referentie:CAS-12111-G4G0S0De klantendienst van uw winkel zal zijn uiterste best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen,SvenjaService Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienstwww.ixina.bes:www.ixina.lu------------------- Message d'origine -------------------test-aankoop.beReçu Thu Oct 05 2023 12:01::40 GMT+0200 (Central European Summer Time)À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.beSujet: Klacht - niet verkrijgen van onze plannen - (CPTBE01890359-23)

J. V.

Naar: IXINA BELGIUM

31/10/2023

Beste,Wij mochten tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

J. V.

Naar: IXINA BELGIUM

17/11/2023

Nog steeds mochten wij geen antwoord ontvangen … tegenwoordig doen ze alles voor de klant die nog moet kopen maar na aankoop laten ze je in de kou staan …


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform