Vorig jaar in november 2023 hebben wij een hypothecaire lening afgesloten bij Belfius.
Er was op dat moment een actie dat we 50€ cashback kregen bij ons Proxiums abonnement.
Wij hebben voor deze optie gekozen.
In oktober toen wij dit allemaal aan het regelen waren met Belfius had ik nog een voordeel via mijn werkgever lopen maar dat was de laatste maand dat deze in werking ging treden. Dit ging dus naadloos overgaan in de korting via Belfius.
Belfius en Proximus bleven echter telkens aangeven dat we geen dubbele korting konden actief hebben en we deze korting niet kregen. Na veel gemail was er afgesproken dat we de korting gingen ontvangen vanaf maart (de datum van ons verhuis).
De korting hebben we toen ook nooit ontvangen.
Na een klacht ingediend te hebben bij Belfius zelf komen ze met de oplossing dat ik deze nu nog kan activeren voor een paar maand tot het einde van de zogenoemde 12 maanden die in de promotie werd vermeld. Dit betekent dus dat ik dit nog een 2 maanden zou kunnen hebben.
Ik heb ondertussen de korting via mijn werkgever terug geactiveerd.
Op deze manier ben ik dus 600€ misgelopen omdat Belfius/Proximus dit niet kon/wou activeren of gewoon vergeten was.