Geachte mevrouw/heer,
Ik stuurde op 29/11/2024 volgende email, tot op vandaag zonder antwoord:
Maandag 18/11/2024 haalde ik een vuile wagen met schade op bij Rent a Car Gent en maandag 25/11/2024 bracht ik die terug in dezelfde staat bij Rent a Car Wevelgem. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een factuur voor de vastgestelde schade die niet door mij werd veroorzaakt. Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Steve van Depannage Lybaert, hierbij werd door hem bevestigd dat deze wagen inderdaad op foute manier aan mij is meegegeven. Graag even contact opnemen met Steve van Depannage Lybaert om dit verhaal te laten bevestigen en creditnota voor de factuur te laten opmaken.
Extra info: ik had die dag in een auto-ongeluk gezeten, had zeker 1uur gewacht tot iemand bij Rent a Car Gent mij kon helpen. Ze hadden zelf een heel drukke dag en hebben mij zeer vlug geholpen en niet alle procedures correct gevolgd. Zoals ook vermeld aan de telefoon door Steve. Waar ik 29/11/2024 telefonsich contact mee had.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Mail naar en van Rent a Car met alle documenten bijgevoegd