Eind november 2022 verhuizen mijn schoonouders naar een woonzorgcentrum en doe ik een aanvraag voor “verhuis” van hun telefoon. Afspraak wordt gemaakt om dat op 14 december te komen regelen in het WZC. Die dag verschijnt er een man (van Proximus?) die beweert het nodige niet te kunnen doen omdat “dat iemand van een andere dienst moet doen”. Op 15 december weet niemand bij Proximus waarom die kerel vertrokken is zonder iets te doen. Geen nood Proximus helpt u meteen verder met een nieuwe afspraak op 28 december we zijn dan een maand verder vlak voor nieuwjaar en de verjaardag van mijn schoonmoeder die dan 90 wordt. Die dag is er volgens het WZC niemand komen opdagen. Op 29 december weet de klantendienst van Proximus te beweren dat er iemand langs geweest is maar dat er niemand aanwezig was! In welk WZC voor 77 oude mensen zou er niemand zijn? Dat blijkt zelfs een man van Proximus te begrijpen maar weet dus niet wat er gebeurd is. Geen nood Proximus is nog steeds heeel behulpzaam ze zullen 18 januari komen. Niet te geloven maar Proximus stuurt daarop een bericht dat de klant de verhuis op 28 december zelf geannuleerd heeft en daarvoor 60 euro aanrekent. Die mensen van 90 jaar hebben dus kerst en nieuwjaar moeten doorbrengen zonder wensen of contact.