Terug

niet uitvoeren contractueel onderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: VAILLANT

06/08/2024

Op 01.08.2016 heb ik een onderhoudscontract voor 2 jaar afgesloten voor mijn ECOTEC Plus verwarmingstoestel. Omdat het tweejaarlijks onderhoud pas was uitgevoerd geworden door mijn chauffagist werd overeengekomen het onderhoud uit te voeren op het einde van het contract. Dit is gebeurd op 02.07.2018. Dit contract werd verlengd voor 2 jaar. Omdat Vaillant mij niet contacteerde voor het onderhoud heb ik zelf contact opgenomen en is het onderhoud voor de periode 01.08.18-31.07.20 uiteindelijk gebeurd op 03.09.20. Vervolgens is het onderhoud voor de periode 01.08.20-31.07.22, weer na mijn initiatief, gebeurd op 01.08.22. Toen ik onlangs contact opnam voor het onderhoud voor de periode 01.08.22-31.07.24 kreeg ik te horen dat het onderhoud reeds gebeurd was. Ik heb toen geargumenteerd dat er reeds VIER contractperiodes geweest zijn, maar dat er slechts DRIE onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd. Toen ik heel uitdrukkelijk vroeg naar de VIER data van onderhoud, kreeg ik geen antwoord meer. Hierbij het mailverkeer terzake. De 7 mails heb ik genummerd volgens datum en uur. Voor zover als nodig zou zijn hou ik het contract en de betalingsbewijzen ter beschikking. Overigens heb ik op vandaag nog geen factuur gekregen voor een nieuwe onderhoudsperiode.

Bemiddeling door Testaankoop 22 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform