Terug

Niet uitgevoerde reservatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

F. D.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

08/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/04/2024 heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer 290103860. Nu blijkt dat u de reservering niet hebt uitgevoerd (U vermeldt eufemistisch ''omwille van een operationeel probleem'') en u biedt mij een ruim minderwaardig alternatief aan. U bent ook bereid om een beter alternatief te zoeken mits bijbetaling. Dit interesseert ons niet. Ons verzoek is dan ook om het probleem op te lossen zoals het elke leverancier van diensten past. Of ons desgevallend een alternatief aan te bieden dat beter is; evenwel zonder bijbetaling. Met vriendelijke groet, Fiona Desmet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform