Klacht
Z. W.
Naar: KREFEL
Beste, ik bestelde eind maart online een step type xaomi twv 499 euro. 2 maand later ging de band lek. Ik zeg op 30 juni toe om de herstelling te laten uitvoeren, wat mij 140,32 euro gaat kosten. Op 20 juli mag ik de step eindelijk afhalen in het filliaal te Geraardsbergen. Deze zit volledige ingepakt en kan niet in de winkel bekeken worden. We betalen dus ter plaatse 140,32 euro. Echter wat blijkt bij thuiskomst? De band is nog steeds lek! De herstelwerken zijn niet uitgevoerd en moesten wel worden betaald.Ik bel de klantenservice, zij sturen mij terug naar de winkel voor een commerciële geste. De gerante en 2 andere medewerkers stellen vast dat de herstelling inderdaad niet is uitgevoerd, maar weigeren terugbetaling omdat ik hem eerst online heb aangekocht.Deze step is mijn vervoermiddel naar het werk en is nu al langer in herstelling dan dat ik er kunnen gebruik van maken heb. Gezien de voorgeschiedenis met de herstellingen wens ik hem niet nogmaals wekenlang kwijt te zijn om uiteindelijk onhersteld terug te komen.Ik eis dus eenvoudigweg de som van 140,32 euro terug. Werken die niet uitgevoerd zijn dienen niet betaald te worden. U betaalt ook geen loodgieter om een lekkende kraan achter te laten.Eerdere ondernomen actie : 10 mails naar de klantenservice, ettelijke telefoontjes maar NOOIT reactie.Mvg Zoë Wittenberg
Berichten (17)
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Z. W.
Naar: KREFEL
Geachte Krëfel,Ik wens dat de klacht gelezen wordt en geen standaard corona-mail terug te krijgen. Zoë Wittenberg
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Z. W.
Naar: KREFEL
In bijlage het bewijs dat zelfs winkelmedewerkers vaststelden dat de reparatie niet is uitgevoerd!Enige reactie : terug sturen.Na 2 maand 'in herstel' en toch nog ONHERSTELD terugkomen ? Logisch dat er geen vertrouwen meer is in de 'hersteldienst'. We zijn nu juli, wanneer krijg ik hem dan terug? de winter? als alle mooie dagen over zijn.En in tussentijd nog eens betalen voor een ander vervoermiddel?Nee, geld terug! de enige juiste optie.Ik ga dan wel bij een betrouwbare hersteller!
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
KREFEL
Naar: Z. W.
Beste mevrouw Wittenberg,Het spijt ons te vernemen dat uw toestelniet hersteld werd zoals aangegeven in het bestek.Na ontvangst van uw mail hebben wijons geinformeerd bij de betrokken hersteldienst.Zodra wij meer informatie hierover krijgenzullen wij U onmiddellijk op de hoogte brengen.Onze excuses voor het ongemak,Vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammember
Z. W.
Naar: KREFEL
Beste KrëfelJullie contact met de hersteldienst verloopt dan vermoedelijk via postduif?Het neemt eerst 2 maand in beslag om een onherstelde(bevestigd door 3 medewerkers) step terug te sturen. Ondertussen weeral van 20 juli dat ik mijn eerste mail met klacht stuurde en ook nog geen reactie.De mooiste dagen vliegen voorbij en ik blijf met een onherstelde step achter, waar ik trouwens wel 140 euro (!!!) voor betaalde!Als jullie bij Krëfel ook maar een beetje eerlijk en klantvriendelijk zijn (of de service verlenen zoals in de slogan altijd weerklinkt) betalen jullie 140,32 euro voor niet uitgevoerde herstelwerken gewoon terug. Dan heb ik het nog niet over de extra kost die ik zelf heb om een ander vervoermiddel naar het werk te nemen.ZoëUnhappy Krëfel Client.
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Z. W.
Naar: KREFEL
Geachte KrëfelNa 13 dagen nog steeds geen oplossing/communicatie voor mijn step die onhersteld is teruggestuurd. 140,32 euro voor betaald.Omdat ik mijn step graag dit jaar nog zou gebruiken, besloten om bij een onafhankelijk hersteller in te schakelen.Deze liet mij net weten dat de band op 2 plaatsen lek is!Ik vraag mij echt af waar mijn step 2 maand heeft uitgehangen en waarvoor ik dan precies 140,32 euro heb moeten betalen??!!Offerte en factuur omschrijven duidelijk : herstel band
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Z. W.
Naar: KREFEL
Bijlage alweer een bewijs dat ik heb betaald voor niet uitgevoerde werken.Bericht van hersteldienst die niet voor Krëfel werkt!Onbegrijpelijk.
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
KREFEL
Naar: Z. W.
Beste mevrouw Wittenberg,Wij hebben besloten om de herstelkosten140.32 terug te betalen op uw rekeningnummer.Mogen wij U vragen om ons uw rekeningnummerte bezorgen zodat onze boekhouding het nodige kan doen.Graag willen wij u langs deze weg onzespijt betuigen over de manier waarop de herstelling is verlopen. Wij verzekerenu dat deze zaak met de betrokken medewerkers zal besproken worden en datde nodige opmerkingen zullen worden gemaakt om herhaling te voorkomen.Wij vertrouwen erop dat u ons dit incidentniet kwalijk neemt en dat wij u nog steeds tot onze trouwe klanten mogenrekenen.Vriendelijke groeten,HildeCustomer Happiness Teammember
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Z. W.
Naar: KREFEL
Ik stuurde mijn rekeningnummer eerder al via mail. Echter tot op heden ook nog geen reactie.Ik kan dus nog niet zeggen dat ik het jullie niet kwalijk neem.Het vertrouwen zal zich pas herstellen als ik het geld effectief op mijn rekening zie staan. Afwachten dus. Benieuwd hoelang dit terug gaat aanslepen.Via deze weg dus nogmaals BE91 9731 1997 3876En ik vermeld het hier ook nog eens, net zoals in mail : ik vraag enkel terug hetgeen ik betaald heb en niet is uitgevoerd. Ik ben zo vrij om het niet te hebben over extra gemaakte kosten die ik moet maken om op het werk te geraken!
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
KREFEL
Naar: Z. W.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten