Geachte mevrouw/heer,
Op 21 juni 2024 heb ik van u de factuur 11136221689 ontvangen voor een bedrag van 197.83€
Deze werd betaald op 30 juni 2024.
Ik verlang een terugbetaling wegens het niet uitvoeren van het onderhoud.
In afwachting van uw reactie , gelieve de onderstaande mails te lezen met alle info.
Graag uw standpunt.
Onderstaande mail verzonden op:
12 sept 24 / 26 sept 24 / 8 okt 24 / 4 dec
ontvangen klachtennummers : 11916355 12 sept // 120116639 26 sept
+ mail via consumentenbond op 24 okt
Graag zou ik dringend een antwoord krijgen op deze terugbetaling. Het onderhoud werd nooit uitgevoerd.
Graag uw standpunt
groetjes
Bosschaerts Benjamin
Van: "ben" [ben.boss@telenet.be]
Aan: "contracts-annulation" [contracts-annulation@vaillant-group.be], "complaint" [complaint@bulex.be]
Verzonden: Donderdag 12 september 2024 17:39:07
Onderwerp: klant nr 15139121 klacht onderhoud
klant nr 15139121
Beste,
Gelieve met volgende info rekening te houden:
1. Op 30 juni 2024 werd er 197.83 € betaald om het 2 jaarlijks onderhoud te starten.
2. Gewoonlijk als er een onderhoudsman komt word ik per SMS verwittigd .
3. Gedurende de maanden juli en half augustus geen nieuws.
4. Uit eigen beweging bel ik jullie centrale op en vraag ik een afspraak die ik ook krijg op 4 september tussen 07h30 en 12h00 per SMS.
5. Wachtend op 4 september naar de komst van de onderhoudsman krijg ik na 12h00 een telefoon van jullie dienst dat er door omstandigheden een andere afspraak kan gemaakt worden , eind oktober= waar ik niet mee akkoord ben gezien mijn twee jaarlijks contract verloop op 11 september. En moest er iets gebeuren met de boiler ik hiervan de dupe wordt tegenover de verzekeringsmaatschappij. Ik krijg het algemeen telefoonnummer van jullie 02 431 80 00.
6.Ik bel dat nummer onmiddellijk voor een afspraak , krijg een afspraak voor 16 september 2024. ok goed.
7.Vandaag 12 september bel ik jullie algemeen nummer met de vraag of de afspraak wel degelijk in de computer staat daar ik geen SMS heb gekregen om confirmatie.
Antwoord : geen spoor van te vinden. vraag : wanneer kan er eentje gemaakt worden = eind november.
Deze procedure heeft mij zodanig kwaad bloed gezet dat ik het volgende voorstel:
1. Een einde wordt gemaakt aan het twee jaarlijks contract : van 2024 tot 2026.
2. De gestorte som van 197.83€ wordt omgezet in een kredietnota.
Graag uw standpunt.
Groetjes
Bosschaerts Benjamin
Hoogstraat 3K/012
1930 Zaventem
gsm :32-(0)-486-090991
e-mail : ben.boss@pandora.be.