Vandaag 02/01/2023 om 12.37 u ontvang ik een binnenkomend gesprek. Ik neem op en hoor duidelijk dat er onmiddellijk wordt dichtgelegd. In mijn telefoonhistorie zie ik het nummer +216201630642 ENKEL als binnenkomend gesprek. Ik google en zie dat dit landnummer +21(6) komt van Tunesië, het nummer is verder niet gekend. Ik betrouw dit niet en blokkeer dit nummer onmiddellijk op mijn gsm omstreeks +/-12.50u. En nog steeds is in de telefoonhistorie gsm enkel een binnenkomend gesprek van dit nummer te zien.Korte tijd later (13.29 u) ontvang ik een sms dat mijn ingestelde limiet /blokkering van 50euro (bovenop abonnement King) overschreden is. In Mijn Telenet zie ik inderdaad een bedrag van 51,37€ voor 51,22 min.In mijn telefoonhistorie is nu WEL een uitkomend gesprek vertoond om 12.38 u voor 51.21 min terwijl, tijdens dit gesprek (????), ik dit nummer al geblokkeerd had.Bijkomend op de blokkering markeer ik dit nummer als Scam of fraude en vermeld bijkomend dat zelfs na dichtleggen (automatisch) een gesprek tot stand wordt gebracht.IK HOUD PERTINENT VOL DAT IK NOOIT EEN UITGAAND GESPREK VERRICHT HEB NAAR DIT NUMMER.Na wat opzoekwerk en telefonisch de wachtlijn bij Telenet heb ik dit ommiddellijk hier gemeld er werd een melding opgemaakt en afgelogd om 14.56 u (mevr. Kimberly Fooij).Mijn afrekening is op 26.01.2023, daarna pas zou een correctie volgen.Gelieve dit op te volgen.Eventueel kan dergelijke handelwijze bericht worden in de pers om andere klanten te waarschuwen.