Terug

Niet transparante factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. S.

Naar: Eneco

20/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik stel vast dat in de facturen voor elektriciteit sinds 09/04/2024 ontbrekende informatie zit. De volgende fouten steeds terugkeren: ontbrekend afnametarief bij het gedeelte Distributie– en transportkosten (doorgestort aan je netbeheerder). In bijlage printscreen van het missende gedeelte op factuur 141230908990. Dit zorgt ervoor dat de facturen onvolledig en niet transparant zijn. Er is geen enkele manier om de juistheid te kunnen controleren op deze manier. Ik heb reed geprobeerd om via de support dit opgelost te krijgen, helaas snappen ze daar het probleem niet (zie CASE-12967528). Daar krijg ik nu ook al meer dan 4 weken geen reactie meer. Mag ik u verzoeken om dit spoedig en tegen de volgende facturatie te willen corrigeren? Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Eneco

Naar: L. S.

08/07/2024

Beste Lode,Onze excuses dat je het detail van de berekening van je afnametarief niet kon zien. In bijlage je aangepaste facturen waarop dit wel weergegeven is.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 20 juni 2024 22:15Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Niet transparante factuur‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform