Terug

Niet toepassing van de wettelijke garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: INNO

28/02/2024

Op 15/12/2023 kocht ik een horloge van het merk Skagen (modelnummer SKW6579) in de Inno vestiging te Leuven.Op 12/02/2024 bracht ik het horloge binnen in dezelfde vestiging voor herstelling. Er zat namelijk damp in de horloge. De winkelbediende verzekerde mij dat dit zou hersteld worden onder de wettelijke garantie. Dat leek mij ook logisch.Het horloge werd verzonden naar Fossil Group voor herstelling. Het toestel werkte nog op het moment dat ik het binnenbracht voor herstelling.Op 23/02/2024 werd ik door dezelfde winkelbediende gecontacteerd met de mededeling dat de herstelling mij 112€ zou kosten ‘omdat waterschade niet onder de wettelijke garantie valt’.Ik stuurde op 24/02/24 een mail naar inno.leuven@inno.be met een beschrijving van de situatie en een argumentatie waarom ik volgens mij recht heb op kosteloze herstelling of vervanging van het horloge onder de wettelijke garantie.Op 28/02/24 ontving ik een antwoord van Inno. Zij zeggen dat ze 'de reparatiekosten dus niet als garantie kunnen nemen' (sic) zonder veel verdere uitleg.

Berichten (1)

INNO

Naar: A. S.

07/03/2024

Geachte,Dank u voor uw e-mail.We bevestigen de ontvangst van de klacht die Mevrouw Somers bij uw afdeling heeft ingediend.Het spijt ons als er een misverstand is geweest.We hebben vernomen dat FOSSIL contact heeft opgenomen met Mevrouw Somers om het horloge om te ruilen.We blijven graag beschikbaar voor bijkomende informatie dat u zou nodig hebben.Hoogachtend,Legal DepartmentINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 Brusselwww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTbe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 28 février 2024 16:13À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Niet toepassing van de wettelijke garantie - (CPTBE01977974-47)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform