Ik bestelde op Booking.com een verblijf in een accommodatie. Na inloggen op de website, verscheen er een Genius korting van 10% op het normale huurbedrag van de accommodatie.Ik bestelde deze accommodatie, mét de vermelde korting.Maar in de bevestigingsmail van Booking.com was geen sprake van korting, en werd gewoon de volle prijs vermeld.Ik stuurde Booking.com een mail met de vraag waarom de korting mij niet werd toegekend maar kreeg geen antwoord.Bij telefonisch contact met de klantendienst een week later vertelde men mij in eerste instantie dat dat dit kwam omdat op de betreffende accommodatie géén deel uit maakt van het Genius korting programma. Pas toen ik zei dat ik nochtans een printscreen hiervan had, draaide de dame aan de andere kant plots bij en zei ze dat ze zich had vergist !!! De nieuwe verklaring werd vervolgens dat ik wellicht te lang ingelogd was op het moment van bestelling en dat het systeem mij wellicht na een tijdje heeft uitgelogd, waardoor de Genius korting verdween zonder dat ik dit kon zien op mijn scherm.Ik ga hier niet me akkoord !Ik was op moment van boeken zeker ingelogd + ik klikte wel degelijk op de prijs mét korting toen ik bestelde.Op mijn vraag of ik het probleem zelf kon oplossen door te annuleren en opnieuw te boeken werd negatief gereageerd met als uitleg dat de accommodatie wellicht in prijs gestegen zal zijn, waardoor de Genius korting teniet gedaan zal worden. Bovendien zou ik dan met het risico zitten dat iemand anders de accommodatie zou kunnen boeken zodra deze vrijkomt.Graag wil ik hier dringend een oplossing voor, aangezien ik een voorschot dien te betalen aan de accommodatie (en deze is een percentage van het totale huurbedrag).Graag zou ik de accommodatie kunnen huren aan de huurprijs mét korting, waar ik recht op heb en dewelke op mijn scherm stond op moment van bestelling.