Terug

Niet toegelaten in het hotel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Bongo

31/10/2019

BesteWij kregen een bongo bon voor een luxe wellness weekend. Wij hebben deze laten gebruiken door onze zoon en zijn vriend. Onze zoon is 16 en zijn vriend 19jaar. Deze kregen onze toestemming om het weekend te verblijven in het Inntel Hotel Rotterdam Centre. De kamer werd geboekt met de code van de bongo bon en de trein werd vast gelegd. Bij het aankomen in het Inntel Hotel kregen ze te horen dat ze de nacht niet konden doorbrengen daar omdat ze te jong zijn.Ze zijn moeten op zoek gaan naar een ander hotel. Gelukkig eentje gevonden waar ze wel mochten verblijven!Maar de bongo bon van 139,90€ is ondertussen vervallen en ze hebben bovendien nog moeten betalen voor een nieuwe kamer te boeken.Kunnen we deze bon nog recupereren?Mvg Inge

Berichten (1)

Bongo

Naar: I. V.

07/11/2019

Geachte mevrouw VermetOm uw klacht naar behoren te kunnen behandelen heb ik echter nog wat bijkomende informatie nodig.Zou u mij per kerende mail het bongonummer of het reservatienummer kunnen bezorgen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groetenSarah-----------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform