Contact: 1171847 Onsantwoord Beste heer/mevrouw , Hartelijk dank voor je bericht. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij grondig onderzoek verricht naar debetreffende bestellingen en de omstandigheden rondom de verwerking ervan. Ons team heeft vastgesteld dat de bestellingen inkwestie de dag na of uiterlijk twee dagen na plaatsing gereed waren omafgehaald te worden in onze winkel, conform ons gebruikelijke beleid.Bovendien heeft u tijdig een bevestiging van de beschikbaarheid van debestelling ontvangen, evenals een herinnering binnen de gestelde termijn vande lopende actie. Wij willen benadrukken dat wij onsuiterste best doen om de klantenservice te bieden die u verdient. Echter, hetspijt ons te vernemen dat u pas na afloop van de actie heeft besloten om debestelling op te halen. Het is van belang op te merken dat deactievoorwaarden, zoals duidelijk vermeld op onze website, zijn vervallen nade aangegeven periode. Na zorgvuldige analyse van uworder met nummer 2311059600, willen wij u op de hoogte stellen van eenonvoorziene situatie die is opgetreden. U heeftmomenteel een rappel ontvangen op 08/01/24 voor een titel die sinds 29/11/23klaarligt in onze winkel. Na onderzoek hebben wegeconstateerd dat het voorschot dat voor de titel in deze bestelling werdgebruikt, voor de aankoop van een andere titel. Dus indien u de openstaandetitel nog wenst, zal u deze moeten afrekenen aan de kassa. Voor de bestelling met nummer 2311059905 zien we ook dat detitel klaarlag de dag na de bestelling en ontving je ook een rappel binnen determijn van de actie, aangezien er niet binnen de termijn werd afgehaald,kunnen we hier geen compensatie in voorzien. Wijbegrijpen dat dit wellicht teleurstellend is, en we willen ons oprechtverontschuldigen voor eventuele verwarring die hierdoor is ontstaan. Met vriendelijke groet, Klantendienst Je vraag aan Standaard Boekhandel Volg ons op: Volg ons op: