Terug

Niet tijdige levering- zonder nieuws

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Albelli

11/06/2023

Ik bestelde een fotoboek bij Albelli op dinsdag 23/5/2023 om 6u35. Ik deed nog een tweede bestelling , copies van diezelfde fotoboeken, op dinsdag 23/5/2023 om 14u04. Op de website staat bij BEIDE bestellingen te lezen dat de levering zal gebeuren op 27/5/2023 ( of eerder) “. Diezelfde boodschap , “levering op 27/5/2023 (of eerder)” staat ook in de mails waarin mijn bestellingen door Albelli worden bevestigd.Op de website staat op 26/5/2023 te lezen: “Je product is verzonden en meegegeven aan de koerier. Volg je bestelling om je bezorgmoment te bekijken.”Op 26/5/2023 om 15 u 12 stuurt Albelli ook een mail.Daarin staat vermeld : JE BESTELLING IS ONDERWEGIn de Track&Trace van het pakket staat op dat moment nog te lezen : “De levering wordt bij u bezorgd op 27/5/2023 tussen 8u en 12 u.”’s Anderendaags sta ik dus goed op tijd op, maar nog in de voormiddag check ik nogmaals de Track&Trace . Immers : in het verleden kreeg ik van PostNL soms nog iets preciezere info, zodat ik bijvoorbeeld wist of ik nog even een boodschap kon doen, of niet.Op dat moment echter , de voorziene dag waarop de levering ten laatste zou gebeuren, staat plots- in tegenstelling tot de dag voordien- te lezen: “Bezorgtijd nog onbekend. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt . We weten dat je pakket eraan komt, maar het is nog niet bij ons”Ook vandaag , dinsdag 30/5/2023 om 16u, is die boodschap onveranderd. Het pakket is dus nog steeds niet eens in ontvangst genomen bij PostNL.Het ziet er bijna naar uit dat het pakket TEN VROEGSTE op 31/5/2023 zal aankomen, ook al begin ik dààraan te twijfelen.Ik wil hier graag nieuws over , want niets lijkt nog te kloppen. Ik wil ook graag weten hoe het zal verlopen met mijn derde bestelling , die beloofd werd op 3/6/2023 ( of eerder)Eigenlijk zijn de levertijden best oké: als mensen effectief hun fotoboek in handen hebben na zowat een week.MAAR : dat is het niet meer het geval als een levertijd van 3 of maximum 4 dagen wordt beloofd, en het er uiteindelijk naar uitziet dat zelfs na 8 dagen de levering nog niet zal binnen zijn, en men totaal zonder nieuws is, ook na een vraag via sociale media.

Berichten (5)

Albelli

Naar: I. D.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

I. D.

Naar: Albelli

08/06/2023

Uw antwoord op mijn klacht is GEEN antwoord. Er wordt alleen gevraagd hoe tevreden ik ben over Albelli, en daarvoor moet ik dan een enquête invullen. Dat is erg en ergerlijk, want precies mijn klacht maakte duidelijk dat ik NIET tevreden ben over Albelli noch over de klantendienst. Op een antwoord van Albelli hoef ik dus allicht niet te rekenen. Ik deed 3 bestellingen, bij alle drie werd een leverdatum vooropgesteld die in 2 van de 3 gevallen helemaal niet werd gehaald. Bij de 3e levering gebeurde weer iets raars: daar werd in de Track&Trace gewaarschuwd dat het kon zijn dat de levertermijn zou oplopen, daar kreeg ik GEEN bevestiging meer, maar plots stond PostNL toch, compleet onverwachts , die dag WEL aan de deur. Gelukkig was ik toevallig thuis.

Albelli

Naar: I. D.

10/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

I. D.

Naar: Albelli

11/06/2023

Ook uw tweede antwoord op mijn klacht is GEEN antwoord. Er wordt alleen gevraagd hoe tevreden ik ben over Albelli, en daarvoor moet ik dan een enquête invullen. Dat is erg en ergerlijk, want precies mijn klacht maakte duidelijk dat ik NIET tevreden ben over Albelli noch over de klantendienst. Op een antwoord van Albelli hoef ik dus allicht niet te rekenen. Ik deed 3 bestellingen, bij alle drie werd een leverdatum vooropgesteld die in 2 van de 3 gevallen helemaal niet werd gehaald. Bij de 3e levering gebeurde weer iets raars: daar werd in de Track&Trace gewaarschuwd dat het kon zijn dat de levertermijn zou oplopen, daar kreeg ik GEEN bevestiging meer, maar plots stond PostNL toch, compleet onverwachts , die dag WEL aan de deur. Gelukkig was ik toevallig thuis.

Albelli

Naar: I. D.

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform