Terug

Niet tevreden met een Te-Goed-Kaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Hubo

25/01/2019

Hallo,Ik kocht net voor nieuwjaar een eTiger alarmcentrale in de Hubo-winkel in Tienen twv. 198,88 euro. Ik heb deze 2 of 3 dagen aan een stuk proberen te installeren in onze woning, zonder resultaat. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Het is gewoon een slecht product en op Internet staat het vol klachten. Zelfs de App voor de GSM is slecht Nederlands. Uiteindelijk, op 3 januari, ben ik het gaan terugbrengen naar de winkel. Ik wilde gewoon mijn geld terug. Ze wilden het eerst opsturen om te kijken of er geen defecten aan waren. Na enige discussie werd ik afgescheept met een Te-Goed-Kaart van bijna 200 euro, waar ik eigenlijk niks mee ben. Ik kreeg mijn geld niet terug, want dit was niet het beleid van de winkel.Ik nam direct daarna contact op met de klantendienst van Hubo via de website. Ik legde mijn klacht uit en er werd me gevraagd mijn rekeningnummer over te maken. Een 10-tal dagen later had ik nog steeds niets ontvangen. Ik nam terug contact op, maar er was nog geen beslissing genomen (dit moest in overleg met de manager gebeuren?). Nog enkele dagen later kreeg ik een e-mail dat ze mij niets gingen terugstorten. Onbegrijpelijk, want als ik het online had gekocht hadden ze dit volgens hun eigen retourvoorwaarden wél moeten doen. Ik ben het dan nog speciaal in de winkel gaan kopen omdat ik een service belangrijk vind. Maar ik kwam dus bedrogen uit en zit hier nu met een Te-Goed-Kaart van bijna 200 euro die ik niet kan gebruiken. Ik wil gewoon graag mijn geld terug. Het is een slecht product en ik kan niet geloven dat hierover niet meer klachten zijn binnengekomen. Ik hen natuurlijk alle emails met de klantendienst bijgehouden. Het originele kasticket van aankoop heb ik moeten achterlaten in de winkel toen ik het terugbracht, maar dateert volgens mij van 29/12/18. Het kasticket van teruggaven van 03/01/19 heb ik natuurlijk nog wel in mijn bezit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform