Terug

Niet tevreden- lidmaatschap opzeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: PARSHIP

21/10/2023

beste,Ik had een jaarcontract afgesloten bij Parship, maar ik ben totaal niet tevreden over de diensten die ze aanbieden en de werking van de app. Die blokkeert meer dan dat je er mee kan werken. De soort app bevalt me niet. Ik zie geen verschil in matchen in vergelijking met andere datingsites. Dus ik wil mijn contract opzeggen. Ik had al eens verschillende vragen gesteld, maar als het over opzegging gaat, duurt het lang tegen ze antwoorden en het antwoord is ontwijkend in die zin van bij verlenging. Maar ik wil nu stoppen omwille van het half werken van de app zelf en de diensten die ze aanbieden via de app bevallen me totaal niet.

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: S. D.

23/10/2023

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bemiddeling.Daar wij ons moeten houden aan de geldende privacy regels, heb ik de klacht beantwoord in een persoonlijk bericht aan het bij Parship bekende e-mail adres.Met vriendelijke groet,Parship WebcareMet vriendelijke groeten,Jaap van LoonUw Parship klantenservice © 2001-2023 PE Digital GmbH - Made with ❤ in HamburgManaging Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert Murschenhofer, Claudio di VincenzoPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000682:00242---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform