Terug

Niet tevreden, geld niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. H.

Naar: VANDEN BORRE

03/01/2024

Beste, ik kocht een jbl soundbar deep bass 2.1 MK2 bij vandenborre en merkte na een 2-3 tal weken een storend geluid op vanuit de subwoofer bij conversaties op de tv. Na veel verschillende tests, bleek dit geluid ook bij andere gekoppelde brontoestellen aanwezig en zat het probleem dus in de soundbar/subwoofer. Ik bracht de soundbar binnen voor herstel en kreeg deze na een week terug met de melding dat er geen fout gevonden was, met als gevolg nog steeds een storend geluid.Ze stelde voor om hem nogmaals op te sturen en zodus deed ik dit.Helaas, een week later, weer geen fout of defect gevonden.. Dan maar consumer@vandenborre.be gecontacteerd op advies van één van de verkopers, helaas wist deze dienst mij te vertellen dat wanneer er geen kwalitatief probleem wordt gevonden, terugbetaling of omruiling niet mogelijk zijn.Als er in het artikel geen fout of defect wordt gevonden, is dit voor mij net wel een kwalitatief probleem, aangezien ik alles behalve tevreden ben over de kwaliteit van het artikel.Conclusie: soundbar aangekocht bij vandenborre, na 14 dagen terug gebracht voor herstel aangezien ik dacht dat deze defect was en ze de kans wou geven om het zelf op te lossen. Bleek geen defect en dus kreeg ik geen verdere oplossing. En nu zit ik met een aangekocht artikel dat niet voldoet aan mijn wensen aangezien de kwaliteit zeer laag is.Ik dacht dat er vroeger zoiets was als 'niet tevreden geld terug', maar helaas..

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: I. H.

09/01/2024

Beste,Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Helaas rechtvaardigt ontevredenheid op zichzelf geen omruiling. Als je echter het vermoeden hebt dat jouw vaatwasser een technisch defect vertoont, nodig ik je uit om contact op te nemen met onze hersteldienst op het nummer 02 334 00 00. Ons team staat klaar om je te helpen met eventuele technische problemen.Als jouw bezorgdheid echter gerelateerd is aan de kwaliteit van het product, moet ik je meedelen dat ik in dat geval geen oplossing kan aanbieden voor omruiling.Mocht je verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform