Terug

Niet tevreden door GSM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: MediaMarkt

13/08/2020

Beste media MarktIk kocht op 16 juli 2020 en stelde problemen met het toestel traag van werking probleem met de wats app terwijl op mn andere GSM geen probleem. En Ik werk alleen met wattsap !! GPS werkt ook traag en niet juist waar 70 km/u is zegt hij 60 of wanneer we moeten draaien naar links of recht zegt hij het 2 à 3 starten te laat deze werd al doorgeven op24 juli en wikde het toestel niet veranderen door het openen van het produkt maar1) dit produkt was in gesloten plexi box en doos was al open want verkoper opende om te tonen. 2) heb het produkt nooit mogen vast nemen om te kijken.3l was de laatste ook Dus op 24 juli ging Ik om het probleem te melden en zeiden sorry product open gedaan het ruilen n'a 14 dagen is weg gevallen. Nu de GSM ging weg voor herstel en op 6 augustus krijg Ik bericht dat we het toestel mogen gaan ophalen en dit doe Ik op 7 juli nu woensdag 12 augustus ging Ik terug want probleem blijft dus Ik ben niet tevreden en ze willen het niet vervangen en zeggen microfoon werkt perfekt is u wats app die niet werkt sorry en GPS sorry die kunnen we niet testen in de winkel... En trouwens Ik ben expert in elektro téléphonie zei hij en ruilen kunnen en mogen we niet !!!! Maar Ik eis mn €373,99 terug

Berichten (3)

MediaMarkt

Naar: N. P.

13/08/2020

Beste mijnheer Point,Wij hebben uw melding goed ontvangen.Deze werd doorgegeven aan de betrokken dienst, zij nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie

MediaMarkt

Naar: N. P.

13/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. P.

Naar: MediaMarkt

30/08/2020

Beste de tweede keer waren jullie ook heel onbeschoft en trouwens het toestel was al geopend toen we hem kochten en in een plexi box en de laatste dus waarschijnlijk al gebruikt en door een andere klant of test model. Trouwens het het eerste maal niet dat we problemen hebben met media Markt !!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform