Terug

Niet teugbetaling van belwaarde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. L.

Naar: BASE

12/09/2024

Dit is mijn klacht van maanden geleden : Mijn Base kaart werd 2 x herladen aan 15 euro. Ik kon dit weekend niets doen. Niet bellen noch mijn 4G gebruiken. Ik heb gebeld naar de klantendienst en ze hebben mij een compensatie gegeven, zodat ik mijn gsm kon gebruiken. Bij mijn Base kon ik niets van herladen of verbruik zien. Ik ben de maandag naar de Base shop geweest waar hij mijn gsm gecontroleerd heeft en wel degelijk kon zien dat het probleem bij hen lag en dat hij nog gehoord heeft dat er problemen waren het weekend voordien. Wat is het antwoord van de operator? : Na vele malen over en weer bellen gaf één van de medewerkers toe dat er het weekend van het herladen toch problemen waren en dat ze het geld terug op mijn Basekaart wilden plaatsen. Ik weiger dit want ik wil veranderen van provider. Ze verwachten van mij dat ik verschillende stappen nog onderneem ( na meer dan 1 maand bellen en mailen) om mijn geld terug te zien na het veranderen van provider. Welke oplossing verwacht u van de operator ? : Het terugstorten van het bedrag. Betere opleidingen voor de klantendienst. Problemen erkennen ipv te ontkennen. Na deze klacht is er niets ondernomen en ben ik veranderd van provider. Het bedrag die nog op de kaart stond van mijn zoon en mezelf (ongeveer 45 euro) ging terug gestord worden na het indienen van een dossier. Ik wou geen risico nemen en ben naar de base shop te kortijk gegaan zodat zij alles voor mij konden invullen. De man van de base shop zei dat alles in orde was en ik was aan het wachten op een terug betaling. Nu maanden later zie ik dat dit nog steeds nieet op mijn rekening staat. Ik bel de klantendienst, na een gesprek van een halfuur heeft deze dame aan dat het gestort is geweest op 3 augustus. Ik kijk mijn bankapp aan en zie dat dit niet zo is. Nu na uren telefoongesprek, 3 bezoeken naar de base shop is haar enige oplossing dat ik weer naar de base shop moet gaan en het daar moet uitzoeken. Zij kunnen niet zien naar welke rekening het gegaan is en kunnen mij niet helpen, noch doorverbinden noch iets. Bij de shop zal het wellicht hetzelfde zijn. Dit is nu al 6 maanden dat dit aansleept en ze sturen mij van de muur naar het kastje.

Berichten (2)

BASE

Naar: J. L.

19/09/2024

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited

BASE

Naar: J. L.

19/09/2024

Beste klant,We hebben uw terugbetalingsaanvraag ontvangen, maar we hebben uw bankrekeningnummer niet om de aanvraag te verwerken.We vragen u om ons uw bankrekeningnummer te bezorgen door op deze e-mail te reageren of via een bericht op My BASE.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform