Dit is mijn klacht van maanden geleden :
Mijn Base kaart werd 2 x herladen aan 15 euro. Ik kon dit
weekend niets doen. Niet bellen noch mijn 4G gebruiken. Ik heb gebeld naar de klantendienst en ze
hebben mij een compensatie gegeven, zodat ik mijn gsm kon gebruiken. Bij mijn Base kon ik niets
van herladen of verbruik zien. Ik ben de maandag naar de Base shop geweest waar hij mijn gsm
gecontroleerd heeft en wel degelijk kon zien dat het probleem bij hen lag en dat hij nog gehoord
heeft dat er problemen waren het weekend voordien.
Wat is het antwoord van de operator? : Na vele malen over en weer bellen gaf één van de
medewerkers toe dat er het weekend van het herladen toch problemen waren en dat ze het geld
terug op mijn Basekaart wilden plaatsen. Ik weiger dit want ik wil veranderen van provider. Ze
verwachten van mij dat ik verschillende stappen nog onderneem ( na meer dan 1 maand bellen en
mailen) om mijn geld terug te zien na het veranderen van provider.
Welke oplossing verwacht u van de operator ? : Het terugstorten van het bedrag. Betere opleidingen
voor de klantendienst. Problemen erkennen ipv te ontkennen.
Na deze klacht is er niets ondernomen en ben ik veranderd van provider.
Het bedrag die nog op de kaart stond van mijn zoon en mezelf (ongeveer 45 euro) ging terug gestord worden na het indienen van een dossier.
Ik wou geen risico nemen en ben naar de base shop te kortijk gegaan zodat zij alles voor mij konden invullen.
De man van de base shop zei dat alles in orde was en ik was aan het wachten op een terug betaling.
Nu maanden later zie ik dat dit nog steeds nieet op mijn rekening staat.
Ik bel de klantendienst,
na een gesprek van een halfuur heeft deze dame aan dat het gestort is geweest op 3 augustus.
Ik kijk mijn bankapp aan en zie dat dit niet zo is.
Nu na uren telefoongesprek, 3 bezoeken naar de base shop is haar enige oplossing dat ik weer naar de base shop moet gaan en het daar moet uitzoeken.
Zij kunnen niet zien naar welke rekening het gegaan is en kunnen mij niet helpen, noch doorverbinden noch iets.
Bij de shop zal het wellicht hetzelfde zijn.
Dit is nu al 6 maanden dat dit aansleept en ze sturen mij van de muur naar het kastje.