Terug

Niet terugnemen artikelen Brico

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Brico Belgium

18/11/2023

Beste,Ik had een velux gordijn gekocht bij brico en ze nemen dit niet terug. We werden bij de aankoop ook foutief geadviseerd door een Brico medewerker. Er staat duidelijk op de kassaticket “Terugbet: binnen de 30 dagen of 90 dagen met klantenkaart + ticket + oorspronkelijke verpakking”. De medewerker van Brico beweert dat ze velux producten niet terugnemen eens ze open zijn geweest. Dit ondanks het nergens werd gemeld en de vermelding op de kassabon.In de winkel geïnformeerd maar ze weigeren me verder te helpen.Aankoop datum 17/11/2023 Terugbreng datum 18/11/2023

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: A. C.

21/11/2023

Beste Ergys, beste Test Aankoop,Wij danken u vriendelijk voor uw schrijven dat al onze aandacht heeft weerhouden.Na controle met de winkel hebben wij vernomen dat het product werd teruggenomen en terugbetaald werd onder de vorm van een te goed bon.Dit voldoet aan onze terugbetalingsprocedure wat betreft een geopend product.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Chantal ROBERTKlanten Service ClientèleAlfons Gossetlaan 461702 Groot-BijgaardenBelgie - Belgiquewww.brico.be--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform