Terug

niet terugbetaling van niet geleverde box

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: Hello Fresh

13/06/2023

Beste,zondag 11/06 hebben we de levering van onze Hello Fresh-box gemist door onvoorziene omstandigheden. We vonden in onze postbus géén papiertje of kregen geen sms, zoals gewoonlijk, om een nieuw levermoment met Hello Fresh af te spreken. Maandagavond ontdekken we een mail van Hello Fresh om een nieuwe afspraak te maken, wanneer we Hello Fresh telefonisch bereiken zeggen ze ons dat we te laat zijn, geen nieuw levermoment krijgen en geen terugbetaling van onze box krijgen... Duur mopje! Wat kunnen we doen? We denken niet dat we nog verder bij Hello Fresh bestelen...

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: T. R.

13/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform