Terug

Niet terugbetaling kosten verloren valies

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. D.

Naar: SWISSAIR

17/11/2023

Beste, op 26 augustus 2023 nam ik een vlucht van SwissAir vanuit Zaventem naar Napels, met tussenstop in Zurich. Helaas geraakte mijn valies kwijt en ontving ik ze pas op 20 september terug, toen ik reeds terug thuis in België was. Ik was met andere woorden de volledige 2 weken in vakantie zonder kledij, schoenen of toiletgerief - en ik was er te gast op een huwelijk. Op 21 september heeft SwissAir, in een email van Paulini Banner, Consultant Customer Feedback Services, me laten weten dat 'first necessity articles' zouden terugbetaald worden als ik een factuur indiende. Dit deed ik dezelfde dag nog, maar ondanks diverse rappels kreeg ik nooit nog een reactie of betaling.

Berichten (3)

O. D.

Naar: SWISSAIR

05/12/2023

Could you please be so kind to at least provide me an explanation why you don't reimburse me? You invited me to send my expenses, which I did, but since then I get no answer anymore...

O. D.

Naar: SWISSAIR

02/01/2024

Could you please be so kind to at least provide me an explanation why you don't reimburse me? You invited me to send my expenses, which I did, but since then I get no answer anymore... This case has been pending since September 2023.

SWISSAIR

Naar: O. D.

02/01/2024

Hi,Thank you for your e-mail. Unfortunately this inbox is only used for previously existing dialogs (e.g. contests) on Twitter, Facebook or Instagram, which we continue on this way, due to data protection such as personal booking details.Unless we have explicitly advised you to contact us on this e-mail address, we have to ask you to contact the relevant department regarding your request directly.You can find a contact overview on www.swiss.com.For bookings: bit.ly/1UzdZFJFor complaints: bit.ly/1vx9j8PFor partnership requests: bit.ly/32WrAoAFor careers: s:bit.ly/2frzr2wThank you very much for your understanding.Your SWISS Social Media Team*********************************************************************Gra¼eziVielen Dank fa¼r Deine E-Mail. Leider nutzen wir dieses E-Mail-Postfach nur fa¼r bereits bestehende Dialoge (z.B. Gewinnspiele) auf Twitter, Facebook oder Instagram, die wir aus Datenschutzgra¼nden (persa¶nliche Buchungsdaten), auf einem Kanal ausserhalb der sozialen Netzwerke weiterfa¼hren.Sollten wir Dich nicht explizit an diese Adresse verwiesen haben, bitten wir Dich, die richtige Abteilung fa¼r dein Anliegen zu kontaktieren.Eine Kontakta¼bersicht findest Du auf www.swiss.com.Fa¼r Buchungen: bit.ly/1ow5aOtFa¼r Beschwerden: bit.ly/1pG3CIPFa¼r Partnerschaftsanfragen: s:bit.ly/2LrP235Fa¼r Karriere: s:bit.ly/1J4aoOVVielen Dank fa¼r Dein Versta¤ndnis.Dein SWISS Social Media Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform