Terug

Niet terugbetaling door bol.com

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. Z.

Naar: bol.com

25/12/2022

op 22/11 heb ik een gsm en een hoesje besteld bij bol.com voor 329 + 11 = 340€. Nummer bestelling : 152****034Gsm die binnen 48 uur ging geleverd worden, is na 5 dagen niet geleverd! Bijgevolg heb ik de bestelling na een chat contact met bol.com geannuleerd om mijn geld terug te hebben . Volgens bol.com ging ik mijn geld binnen 5 dagen terug hebben, maar helaas nu na meer dan 4 weken heb ik mijn geld nog niet terug gehad! Ondertussen chat of mail ik elke dag met / naar bol.com, maar heb helaas nog mijn geld niet terug gehad. Als jullie beweren dat geld teruggestort is moeten jullie een Bewijs van betaling van JULLIE BANK sturen.Bewijs zal er natuurlijk niet zijn omdat geld niet gestort is.En kom svp niet zwaaien met een bevestiging van jullie eigen site , dat is GEEN bewijs dat geld gestort is.Nogmaals, IK MOET MIJN GELD TERUG HEBBEN!Ik weet anders echt niet hoe ik dit jullie moet duidelijk maken zodat ik mijn geld kan hebben.

Berichten (1)

M. Z.

Naar: bol.com

11/01/2023

Ik wacht al sinds 22/11 op terugbetaling van mijn geld nl. 329,00€. Het betreft mijn bestelling nr. 1524159034 van een smartphone die niet geleverd is en waarvoor bol me in 5 dagen mijn geld ging terug storten. ik kreeg vorige week reactie per mail van klantenservice dat mijn klacht is verstuurd naar de financiële afdeling. Hoelang moet ik nog wachten ? Is 1,5 maand wachten op mijn geld niet voldoende? Hopelijk reageert iemand hierop!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform