op 22/11 heb ik een gsm en een hoesje besteld bij bol.com voor 329 + 11 = 340€. Nummer bestelling : 152****034Gsm die binnen 48 uur ging geleverd worden, is na 5 dagen niet geleverd! Bijgevolg heb ik de bestelling na een chat contact met bol.com geannuleerd om mijn geld terug te hebben . Volgens bol.com ging ik mijn geld binnen 5 dagen terug hebben, maar helaas nu na meer dan 4 weken heb ik mijn geld nog niet terug gehad! Ondertussen chat of mail ik elke dag met / naar bol.com, maar heb helaas nog mijn geld niet terug gehad. Als jullie beweren dat geld teruggestort is moeten jullie een Bewijs van betaling van JULLIE BANK sturen.Bewijs zal er natuurlijk niet zijn omdat geld niet gestort is.En kom svp niet zwaaien met een bevestiging van jullie eigen site , dat is GEEN bewijs dat geld gestort is.Nogmaals, IK MOET MIJN GELD TERUG HEBBEN!Ik weet anders echt niet hoe ik dit jullie moet duidelijk maken zodat ik mijn geld kan hebben.