Ik bestelde een pakket en liet het leveren bij mijn dichtstbijzijnde afhaalpunt. Dit afhaalpunt was gewoon open, want andere pakketten konden er wel vlot geleverd worden. Door een fout van Vinted of DPD, werd mijn pakket 100km verder geleverd. Na een maand heen- en weer mailen was de reactie van Vinted dat het kwam doordat mijn pakketpunt gesloten was (wat dus niet zo was), en dat ik maar moest wachten tot het pakket vanzelf geretourneerd werd. Dan zouden ze mijn geld terugbetalen. Wat ik deed, was wat er van mij gevraagd werd, wachten. In tussentijd kreeg ik opeens een formulier toegestuurd dat ik binnen 48u moest terugsturen. Na de maand heen- en weermailen, keek ik niet meer elke dag naar mijn Vintedberichten. Er was mij immers eerst gevraagd gewoon te wachten. Na 48u concluderen ze dan ‘dat alles oke is met mijn pakket’. In mijn vele voorgaande berichten kon Vinted duidelijk zien dat ik mijn pakket niet heb ontvangen. Ook bij de track en trace zie je duidelijk dat het pakket fout geleverd is en niet is opgehaald. Hoe kan het dat hier nu niets meer aan te doen is, als ik even niet binnen 48u reageer. Ik moet wel een maand wachten, maar Vinted kon niet even wachten tot ik reageerde. Ze wisten goed genoeg dat ik mijn pakket niet heb en dus mijn geld kwijt ben. Oplossingen bieden doen ze niet meer. Ze zouden zich moeten schamen voor zo’n absurd slechte klantenservice.