Beste, ik bestelde op 15/11/2021 een volautomatische espresso delonghi ecam voor een bedrag van 285€ in de vestiging van St Kruis. Na betaling werd mij beloofd dat ik de volgende dag mijn bestelling thuis zou ontvangen. Na 4 dagen had ik nog steeds niets ontvangen, ben naar de vestiging gegaan om uitleg te vragen, daar werd mij verteld dat door de drukte 'bij de post', mij bestelling vertraging had opgelopen, en die zou binnen de 2 werkdagen zou worden geleverd. Na een week had ik mij bestelling nog steeds niet ontvangen, ik terug naar de winkel. Daar verklaarden zij mij dat de koffieapparaat nog steeds bij de post stond! In de winkel konden zij mij geen datum geven van levering na meer dan 10 dagen wachten Daar ik de koffiemachine nodig had voor de zaak, heb ik mijn bestelling geannuleerd en gevraagd om een terugbetaling. Na 2 maanden nog geen terugbetaling te hebben ontvangen, ben ik terug naar de winkel gegaan om uitleg. Daar konden ze me zogezegd niet helpen en moest ik contact opnemen met de klantendienst van Vandenborre. Bij de klantendienst zeiden ze dat ik de bestelbon moest doormailen en dat er dan een terugbetaling zou volgen. Na enige tijd kreeg ik een mail van Vandenborre dat de bestelbon volledig was gefactureerd. Ik dacht hierbij dat mijn terugbetaling in orde was. Na enige tijd wachten achter de terugbetaling, terug gebeld naar de klantendienst voor uitleg waar ze me zeiden dat ze het gingen opzoeken en mij terug contacteren.....nooit iets meer gehoord. Intussen ook terug naar de vestiging van Vandenborre, om verhaal te gaan halen, en ook daar beloofden ze mij dat ze gingen opzoeken wat er gebeurd was. weeral zonder enig nieuws van hen. Steeds wachtte ik vergeefs op antwoord van Vandenborre. Intussen waren wij verhuisd, druk seizoen etc. In oktober terug contact opgenomen met de klantendienst van Vandenborre om mijn probleem uit te leggen. Deze maal kreeg ik het nummer van de klachtendienst, na 10 maand! Gebeld naar de klachtendienst, weeral mijn verhaal gedaan, en deze dame ging het opzoeken en mij terug bellen. Na enkel weten, weeral zonder enige nieuws van Vandenborre, teruggebeld om te zien waarom ze geen contact opnamen met mij. Na weeral mijn uitleg gedaan te hebben, werd ik een lange tijd op hold gezet, waarna de dame mij leuk vertelde dat de track&trace verlopen was en dat er geen sprake meer kon zijn van terugbetaling! Zij verstond niet dat ik zo traag reageerde na ik mijn terugbetaling niet kreeg! Ik heb hen steeds geloofd en te braafjes gewacht, eerst op een terugbetaling, daarna op reactie van klantendienst, eveneens van de winkel. Heb ook nooit factuur ontvangen, en ook geen track&trace van Vandenborre. Naar mij mening heeft Vandenborre met opzet zo getreuzeld om zo te terugbetaling te omzeilen. Ik ben te goed gelovig geweest en altijdgedacht dat Vandenborre zo eerlijk zou zijn om een niet geleverde bestelling zou terug betalen, en niet de schuld te steken op de post, Vandenborre heeft wel het geld ontvangen!