Terug

niet te bereiken of contacteren voor een vraag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Troostwijk Auctions

21/08/2023

Beste, Ik heb via een veiling een kavel gewonnen en wil dat kavel wel hebben en betalen. echter had ik niet gezien dat de afhaaldag op 1 september zou plaatsvinden. Ik heb geprobeerd via vrienden/kenissen/familie om iemand te laten rijden wat tevens 3 uur heen en 3 uur terug zal in beslag nemen maar niemand kan of is bereid die afstand te doen. Vervolgens probeer ik via alle kanalen die mogelijk zijn troostwijk te contacteren maar op geen enkele manier zijn ze bereikbaar met de vraag hoe ik dit kan oplossen. Ik weiger mijn kavel te betalen zonder dat ik daar een oplossing voor krijg. Als oplossing kan ik de dag ervoor dus 31 augustus het kavel gaan ophalen. maar ik krijg geen antwoorden. Wel krijg al 2 keer de herinnering mijn kavel te betalen. Ik heb een telefoongesprek opgenomen waarop je gewoon de ringtoon minutenlang hoort overgaan. op de chat is geen antwoord, wel via de bot maar als deze dan door moet worden gestuurd naar een echt persoon komen er geen antwoorden meer. via mail komt er geen antwoord. Ik ben eigenlijk ten einde raad.

Berichten (4)

Troostwijk Auctions

Naar: S. R.

22/08/2023

Beste medewerker, Bedankt voor dit bericht. De koper heeft ook direct contact met ons opgenomen en wij zullen de klacht met hem zelf afstemmen. Een prettige dag nog. Met vriendelijke groet, Kind regards, [Image "Logo+intercom"] Patrick Customer service professional

Troostwijk Auctions

Naar: S. R.

22/08/2023

Rate your conversation

Troostwijk Auctions

Naar: S. R.

22/08/2023

Beste medewerker, Bedankt voor dit bericht. De koper heeft ook direct contact met ons opgenomen en wij zullen de klacht met hem zelf afstemmen. Een prettige dag nog. Met vriendelijke groet, Kind regards, [Image "Logo+intercom"] Patrick Customer service professional

Troostwijk Auctions

Naar: S. R.

22/08/2023

Rate your conversation


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform