Terug

Niet respecteren van mijn registratie op bel-me-niet-meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Proximus

31/12/2015

Ik ben sinds enige tijd geregistreerd op www.bel-me-niet-meer.be. Niettemin ontving ik op 31.12.2015 omstreeks 11.00 u. opnieuw een telefoon van Proximus met een commercieel aanbod. Ik heb hierover ook klacht ingediend bij de FOD-Economie en ik hield eraan ook Test-Aankoop hiervan op de hoogte te brengen.

Berichten (5)

J. B.

Naar: Proximus

15/01/2016

Op mijn klacht, ingediend via Test Aankoop op 31.12.2015 kwam nog geen reactie. Het betrof een telefoontje op mijn vaste lijn 055 31 74 39 op 31.12.15 omstreeks 11 uur met een commercieel aanbod van Proximus. Dit is ongeoorloofd vermits ik ingeschreven ben op bel-me-niet-meer. Ik verwacht schriftelijke excuses en de belofte dat dit niet meer gebeurt.

J. B.

Naar: Proximus

15/01/2016

Ondanks het feit dat ik reeds enkele maanden ingeschreven ben op bel-mij-niet-meer met mijn telefoonnr. 055 31 74 39 kreeg ik op 31.12.2015 omstreeks 11.00 u een commercieel aanbod van Proximus per telefoon. De inschrijving op vermelde site werd dus door Proximus volkomen genegeerd. Ik reken erop dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En schriftelijke excuses is het minste dat ik verwacht. Dit soort agressieve verkoopstechnieken, waarbij de wetteljke regelgeving niet gerespecteerd word kan ik allerminst waarderen.

Proximus

Naar: J. B.

25/01/2016

Beste heer Decoster,Wij begrijpen het standpunt van de heer Boone, maar wanneer onze klanten zich inschrijven op de Bel-me-niet-meer lijst, dan wil dit niet zeggen dat ze onmiddellijk uitgeschreven zijn uit al onze Marketing lijsten. Het kan nog tot 1 maand na de inschrijving duren vooraleer de gegevens van de klanten uit al onze Marketing lijsten geschrapt zijn.Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat de heer Boone mocht ondervinden. Met vriendelijke groeten,Wendy BrepoelsProximus Klantendienst

J. B.

Naar: Proximus

25/02/2016

Geachte Proximus,ik was al ongeveer een half jaar ingeschreven op bel-me-niet-meer. Uw antwoord dat het een maand duurt tegen dat ik uit alle bestanden van Proximus ben uitgeschreven houdt dus geen steek. Ik wacht nog steeds op schriftelijke excuses.

Proximus

Naar: J. B.

01/03/2016

Beste heer Decoster,Zoals wij in ons vorig schrijven lieten weten hebben wij de heer Boone uitgeschreven uit al onze Marketing lijsten. Dit zou ondertussen in orde moeten zijn.Wij hebben in ons vorig schrijven reeds onze oprechte excuses aangeboden voor het ongemak dat de heer Boone hierdoor mocht ondervinden. Meer kunnen wij helaas niet doen.Met vriendelijke groeten,Wendy BrepoelsProximus Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform