Terug

Niet respecteren van geldigheidsduur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Monizze

16/12/2022

Van mijn werkgever krijg ik elektronische maaltijdcheques, ecocheques en een coronapremie via Monizze.Bij betaling kan ik zelden kiezen welke cheques worden gebruikt. Zeer typische worden de maaltijdcheques gedebiteerd. Monizze biedt weliswaar de mogelijkheid aan om een aankoop over te zetten van een type cheque naar een andere. Helaas heeft dit veel beperkingen. Zo kan een aankoop be niet gedeeltelijk worden overgezet.Een tweede, en wat mij betreft grotere probleem is dat Monizze de geldigheidsdatum niet respecteert. Concreet deed volgend scenario zich voor:* ik heb not een groot bedrag met maaltijdcheques, met eerste vervaldatum 31/10/2023.* Ik heb een klein bedrag aan coronapremie met vervaldatum 31/12/2022.* ik heb een betaling gedaan met maaltijdcheques die dus geldig waren tot 31/10/2023 en heb deze via de Monizze app omgezet naar een betaling met de coronapremie* Monizze heeft mij maaltijdcheques rekening gecrediteerd met een bedrag met vervaldatum 31/12/2022.* Er is dus helemaal geen sprake van het aanpassen van een transactie want met heeft zomaar even 10 maanden van mijn geldigheidsdatum afgeritst.Uiteindelijk zal ik dit bedrag en het restbedrag op mijn coronapremie verliezen.Dit is puur diefstal.

Berichten (2)

Monizze

Naar: H. M.

17/12/2022

Beste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen.Uw vraag werd doorgestuurd naar onze collegas. Zij zullen zodra ze uw aanvraag nagekeken hebben contact met u opnemen.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,MélissaSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.beBefore printing, think of the environment

Monizze

Naar: H. M.

21/12/2022

Beste Sven/Heidi,We danken u voor uw mail.De keuze als u wel of niet kan kiezen is niet de keuze van Monizze, maar afhankelijk van de handelaren.We hebben lang onze kant de nodige ontwikkelingen uitgevoerd om de handelaren te laten kiezen hoe ze dit wensen in te stellen.In deze logica, biedt Monizze toch een extra dienst toe indien u niet tevreden bent met de transactie en u wenst deze om te wisselen.De geldigheidsdatum blijft van de verwisselde cheques.U bent natuurlijk altijd welkom op onze klantendienst support@monizze.be of telefonisch op 078/05 33 77.Met vriendelijke groeten,ViensaySupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.beBefore printing, think of the environment ref:_00D2p13ylD._5002p2pRn8E:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform