Terug

niet respecteren van een levertermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. V.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

15/07/2024

op datum van 11/06/2024 hebben we een traplift besteld bij Mobilae Xavier de Cocklaan 42Deurle. Mobilae werd door ons verkozen gezien de mondelinge belofte dat het snel zou kunnen worden geleverd. Mijn vrouw heeft een zeer zware operatie ondergaan en is tot nu toe zelfs na de revalidatie niet in staat trappen te doen. Ons huis is zoals zovele huizen met een verdiep. Op het verdiep slapen we normaal en is ook de badkamer. Bij het opmeten met de computer is hier van alles fout gegaan en zijn ze 4 keer moeten terugkomen maar dat zou aan de levering termijn niets doen. Nu heb ik al meerdere follow-ups gedaan en steeds zeer vage antwoorden tot deze middag "DE LIFT ZOU IN DE WEEK VAN 5 AUGUSTUS WORDEN GELEVERD" een koude douche voor mijn vrouw en voor mij. Ge moet goed begrijpen dat ik mijn vrouw dagelijks moet wassen in de keuken, een moeilijke en gevaarlijke operatie wegens het slip gevaar, zelfs met een antislip mat. Wat gebeurt er tegenwoordig met de mensen, hebben die echt geen greintje gevoel meer voor ouderen (75 en 73) Beschamend is dit.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform