Beste meneer, mevrouw,We hebben uw mail op onze klacht goed ontvangen. Heel jammer om te moeten vaststellen op welke manier u met uw trouwe, vaste klanten omgaat.U durft in het onderwerp van uw mails te noteren: 'Steeds zeker van het beste tarief' OF 'Luminus informeert je'.Wat volledig in tegenstrijd is met hetgeen u voor uw klanten doet.U voorziet uw klanten niet van het beste tarief, integendeel. U verlengt een contract aan prijzen die de pan uitvliegen en "informeert" de klant hier heel vaag over. U als bedrijf bent zeker op de hoogte van het feit dat de modale mens zelden aan uw contracten uit kan of de kleine cijfers voldoende begrijpt. Als u als bedrijf beweert uw klanten duidelijk en direct te informeren, had u de klanten een degelijk advies mogen geven over een andere formule of mogen wijzen op het feit dat er toch wel een flinke tariefwijziging in het contract vermeld werd in plaats van aan vage communicatie te doen. Er zijn al verschillende klachten ingediend, zowel rechtstreeks als via testaankoop, er zijn artikels verschenen over zoveel verschillende mensen die zich bedot voelen door u.Dan kan u toch niet langer blijven beweren uw best gedaan te hebben transparant en oprecht met uw klanten te communiceren?Service en integerheid is blijkbaar ver te zoeken en dat voor zo een vooruitstrevend en belangrijk bedrijf.Ik blijf er dan ook bij dat u uw klanten allesbehalve correct behandelt en hoop alsnog op een rechtzetting hieromtrent. In het geval het hierbij blijft, zal ik zelf alsnog proberen stappen te ondernemen die gevolgen kunnen hebben voor de "naam" van uw bedrijf.Vriendelijke groeten,een zeer misnoegde en teleurgestelde klant.