Terug

NIET OVEREENGEKOMEN BETALING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: EUROPCAR

30/11/2025

Geachte, Ik heb op 22/11/25 een auto gehuurd bij EUROPCAR voor 160,40 euro. Bij afhaling van de wagen moet ik tekenen en ben ik in de veronderstelling dat dit een bevestiging is dat ik de wagen ontvangen heb. Nadien ontvang ik een bijkomende factuur van 198,73 euro omdat ik zogezegd een bijkomende verzekering heb afgesloten. Ik heb NOOIT om een bijkomende verzekering gevraagd, het is gewoon door hun bediende erbij gezet. Ik weet dat dit bij de meeste verhuurbedrijven gevraagd wordt maar ik heb het nog nooit aangenomen, ook nu niet. Zij verschuilen zich nu achter mijn handtekening, maar ze laten U tekenen op een kleine tablet waar geen tekst op staat en als er al iets opstaat dan is het in een taal die ik niet machtig ben. Ik wil dus mijn geld terug maar zoals gezegd verschuilen ze zich achter mijn handtekening. Wat kan ik verder doen? Bedankt voor de aandacht. VAN CRAENENBROECK ETIENNE

Berichten (1)

EUROPCAR

Naar: E. V.

30/11/2025

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 25062216. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Wij informeren u dat, vanwege een toename in activiteit, de verwerkingstijden kunnen worden verlengd. Onze excuses voor het ongemak en wij danken u voor uw begrip. Vriendelijke groeten, ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chère Cliente, Cher Client, Merci d’avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 25062216. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Nous vous informons qu'en raison d'un surcroit d'activité, les délais de traitement peuvent être rallongés. Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions de votre compréhension. Cordialement, Europcar – Service Relation Client ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 25062216. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account. Please note that due to an increase in activity, processing times may be longer than usual. We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. Best Regards se.Thread_Id Europcar Belgium Customer Services thread::sgodF7QmfW2niPhBl6ocDiw:: Save trees. Print only when necessary. thread::sgodF7QmfW2niPhBl6ocDiw::

Bemiddeling door Testaankoop 01 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform