Beste
Aquaservice heeft ons in 2015-2016 een waterverzachter verkocht met 20 jaar garantie bij jaarlijks onderhoud en zout bij hun te nemen. Bij elke levering van zout was het onderhoud gratis. De eerste keer rekende ze resinpro aan voor iets meer dan 60 euro, waarmee wij niet akkoord gingen omdat dit deel uitmaakte van het onderhoud. Resinpro zou vermijden dat de leidingen verstopt zouden raken en zo en werd door hun aangeraden (dit bevestigd door de consumentenombudsdienst). Voor de rechtbank gegaan en er is vonnis. Resinpro dient gratis te worden toegediend indien nodig. Zij komen nu jaarlijks en jaarlijks voegen zij dat toe zonder iets te vragen, waardoor jaarlijks discussie is met de technieker. Wij betalen dit niet en daarna is dat in orde. Nu, dit jaar, ze sturen mij al factuur van een andere klant met zijn gegevens en al per mail. Terwijl ze bij ons niet geweest zijn. NU bij het maken van afspraak, melden ze doodleuk dat resinpro eigenlijk niet nodig is voor het onderhoud en dat ze het niet meer gaan leveren. Terwijl ze dat jaren bij alle klanten toevoegen, zonder het te vragen, telkens meer dan 60 euro aanrekenen voor iets dat nu niet nodig is?
Wat nu? En wat met al hun klanten waarbij dat prodcut dan onnodig wordt toegevoegd zonder het te vragen en tegen extra betaling. Wat niet bij de verkoop wordt aangekondigd.