Terug

Niet ophalen retourzending

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

E. D.

Naar: Van Sprint BV

03/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2025 heb ik in uw online winkel een fiets gekocht: Orbea Gain M30i Elektrische Racefiets Carbon S Grijs, waarbij ik het bedrag van 4.536,97euro heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 12/08/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 12/08/2025 een mededeling in die zin gestuurd per email dat ik mijn bestelling meteen wou retouren door beschadiging tijdens de levering. Op 13/08/2025 antwoordde u dat mijn verzoek goedgekeurd werd en er de week nadien een ophaling ging worden voorzien door het transportbedrijf. Tot op heden, 03/09/2025, is de fiets nog steeds niet opgehaald en krijg ik geen gehoor meer op mijn mailverkeer betreffende de ophaling en terugbetaling van mijn order. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 4.536,97euro. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform