Geachte mevrouw/heer,
Op 26/07/2025 heb ik in uw online winkel een fiets gekocht: Orbea Gain M30i Elektrische Racefiets Carbon S Grijs, waarbij ik het bedrag van 4.536,97euro heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 12/08/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 12/08/2025 een mededeling in die zin gestuurd per email dat ik mijn bestelling meteen wou retouren door beschadiging tijdens de levering.
Op 13/08/2025 antwoordde u dat mijn verzoek goedgekeurd werd en er de week nadien een ophaling ging worden voorzien door het transportbedrijf. Tot op heden, 03/09/2025, is de fiets nog steeds niet opgehaald en krijg ik geen gehoor meer op mijn mailverkeer betreffende de ophaling en terugbetaling van mijn order.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 4.536,97euro.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.