Terug

Niet ontvangen van promotie oortjes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: SAMSUNG BENELUX

26/08/2021

Beste, ik bestelde de Samsung galaxy S6 tab lite begin juni 2021. Bij deze bestelling liep een promotie mbt galaxy buds oortjes ter waarde van 99 euro. Deze oortjes zijn tot op heden nog steeds niet ontvangen terwijl er al 6 keer gebeld is met de klantendienst. Zij geven steeds dezelfde informatie: het is doorgezet naar de interne afdeling en deze handelen het verder af. We zijn ondertussen meer dan 2 maanden verder en we hebben nog steeds niets ontvangen

Berichten (1)

SAMSUNG BENELUX

Naar: K. B.

27/08/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Wij begrijpen dat je graag gebruik wilt maken van de promotie.Deze loopt echter niet via onze afdeling. Zoals beschreven in de actievoorwaarden:Voor aanvullende vragen over je promotie kun je contact met ons opnemen via Messenger of telefoonnummer BE: 02 201 2418 of LUX: 26 10 37 10 (lokaal tarief).Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederland om meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederlandVoor aanvullende vragen over je promotie kun je 24/7 contact met ons opnemen via: Messenger of telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform