Beste, op 2/8 heb ik online een gsm bij jullie besteld. Verwachte levering was 2 à 3 dagen. Bij nazicht van track & trace code stond er dat de levering niet behaald is op 4/8, en daar stopt het. Dus heb ik meermaals contact opgenomen en kreeg te horen dat ik zelf PostNL moest bellen. PostNL weet niet waar mijn pakket is en zei me Telenet te contacteren. Ik ben dan 10/8 naar de winkel gegaan en die hebben de hoofdzetel gebeld. Er werd me gezegd dat ze direct contact gingen opnemen met PostNL en me dan gingen opbellen. Uiteraard is dit niet gebeurd en kon ik maandag 14/8 terug naar de winkel. Weer hebben ze gebeld met de hoofdzetel en werd er mij meegedeeld dat ik maar moet blijven wachten?! Ook werd er mij meegedeeld dat er regelmatig toestellen gepikt worden, en dan laten jullie het maar zo? Ik heb mijn toestel betaald en wil dit dan ook zo snel mogelijk ontvangen. Ook wil ik een compensatie want heb veel tijd (bellen, chatten) en geld (parkeergeld, naft) er moeten insteken omdat jullie weer maar eens niet doen wat moet. Ik ben het echt beu want dit is niet de eerste keer dat jullie jullie beloftes niet nakomen! Wat me dan ook brengt op het feit dat de gratis wifi-booster die trouwens door een medewerker van jullie geïnstalleerd is in maart 2018, voor mij niet gratis was. Daar heb ik ook al zoveel maal voor contact opgenomen en is nog steeds niet geregeld. Gratis is gratis! Ik hoop dan ook dat die rekening eindelijk gaat vereffend worden.