Terug

Niet ontvangen van eindfactuur electriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: ELEGANT

26/11/2023

Beste,Tot op heden hebben we geen eindfactuur ontvangen, na verschillende e-mails te sturen om uitleg (kregen we altijd een basis antwoord zonder de echte info). Na telefonisch contact (verschillende keren) kregen we ook verschillende antwoorden. Wij hadden graag geweten wanneer we onze eindafrekening zullen ontvangen. Normaal gezien dient men binnen de 6 weken na het door geven van onze cijfers een eindafrekening door te sturen. Eind juni, begin juli hebben we onze gegevens doorgegeven en tot op heden niets ontvangen.Dank bij voorbaat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform